V. Haugen Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Smart-beltet Belty justerer seg selv.Løst når du sitter, stramt når du går Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 (endret) Innfløkte tekniske løsninger på ikke-problemer er jo det viktigste kjennetegnet på det moderne mennesket, så i og for seg er dette absolutt et sympatisk produkt. Men først vil jeg ha en smart-buksesmekk som trekker seg opp automatisk hvis jeg selv glemmer det. Endret 5. januar 2015 av Isbilen 7 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Innfløkte tekniske løsninger på ikke-problemer er jo det viktigste kjennetegnet på det moderne mennesket, så i og for seg er jo dette absolutt et sympatisk produkt. Men først vil jeg ha en smart-buksesmekk som trekker seg opp automatisk hvis jeg selv glemmer det. Potensielt høyt skadepotensiale der. 9 Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Men først vil jeg ha en smart-buksesmekk som trekker seg opp automatisk hvis jeg selv glemmer det. Nei faen ass, det siste jeg vil ha der nede er en pirajakjeft som biter pungen din!! Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Den ville selvfølgelig vært helt fri for bugs og barnesykdommer. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Innfløkte tekniske løsninger på ikke-problemer er jo det viktigste kjennetegnet på det moderne mennesket,... Yep. Hvor er oppvaskmaskinen som selv setter inn i skapene ? Hvor er tekstilanalyse garderoben til hjelp for oss som nå "bare tar noe i skapet" ? Hvor er vaskemaskinen som selv har vett nok til å velge rett program ? Hvor er det ernæringsbevisste kjøleskapet som forteller meg hva jeg trenger ? etc... Skikkelig mange rimelig viktige saker som mangler ennå, altså. Vi har det jaggu tungvindt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg