AnonymDiskusjon Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Hei. Fikk et slag bak leggen på venstre benet ikke langt under ifra kneet. Jeg har stråling fra kneet ned til tærne, knekkelyder, Stivhet, støl, kribling nedover hele leggen, samt muskelsvekkelse i benet. Er det noe som vet om dette kan skyldes nerven? Og hva jeg bør gjøre, og hva bør jeg unngå å gjøre for å bedre tilstanden til eventuell en nerve som har slått seg? Dette er 2 måneden jeg går slik, uten at legen min har gjort noe som helst. Hvor lang tid vil det ta før jeg vil bli bra igjen? Takk for svar! Anonymous poster hash: 917b9...652 Lenke til kommentar
AnnonymG Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 Det du bør gjøre videre er å kontakte legen, og eventuelt spørre om henvisning til en nevrolog. Man kan også kontakte en privat nevrolog, uten henvisning fra fastlege. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 få deg time hos nevrolog.... høres ut som nerveskade ja.... i hvilken sammenheng fikk du dette "slaget"? Lenke til kommentar
-ɐMoԀ- Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 nerveskade kan ta laaaaaaaang tid før det blir bra, om det blir bra jeg knakk leggen for over 2 år siden, kjenner tiltider fortsatt "nummenhet" spess da jeg skal sove. MAS på legen. Be eventult om en time med nevrolog. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå