chabrol Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Dersom man får laveste boliglånsrente innenfor 75 % av boligens verdi, vil banken da ta utgangspunkt kun i boliglånet, eller vil de trekke inn evt. privatlån/billån og forvente at samlet lån er innenfor 75 % av boligens verdi? Lenke til kommentar
CynicalDuck Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 (endret) Du: Dersom man får laveste boliglånsrente innenfor 75 % av boligens verdi, vil banken da ta utgangspunkt kun i boliglånet, eller vil de trekke inn evt. privatlån/billån og forvente at samlet lån er innenfor 75 % av boligens verdi? Nordea: Kun boliglånet som gjelder her Nordea Chat ftw. Endret 5. januar 2015 av CynicalDuck Lenke til kommentar
chabrol Skrevet 5. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2015 Du: Dersom man får laveste boliglånsrente innenfor 75 % av boligens verdi, vil banken da ta utgangspunkt kun i boliglånet, eller vil de trekke inn evt. privatlån/billån og forvente at samlet lån er innenfor 75 % av boligens verdi? Nordea: Kun boliglånet som gjelder her Nordea Chat ftw. Så bra. Men likevel krever visst banken (DnB) at det totale lånet må være innenfor 85 % av boligens verdi, og da regner de med privat lån og billån som jeg har ved siden av. Jeg har ordnet med et privat lån for å få finansiert bolig og regnet på at jeg fint vil klare de løpende utgiftene, men fordi banklånet, det private lånet og et billån samlet overstiger 85 % av boligens verdi, så setter banken foten ned... Lenke til kommentar
Compoundinterest Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Benytt en annen bank 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå