Roar Kneppen Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 When Volcanoes make Abstract 42 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Ja du får selv vulkanstein til se malerisk og kunstnerisk ut. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Jeg hadde en bestemor som var veldig geologi betatt - og det smittet over på meg som barn. Å gå på Geologisk museum i Bergen da jeg var liten var en høydare Metamorfe og omdannede bergarter kan jo være en liten analog til det å kna bilder i Photoshop Synes disse geologiske bidragene er gode Roar. mvh Jan Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Naturlig og unaturlig på samme tid ... spennende å studere bildene dine Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Hva skal man si, kreativt og stilig, med utstråling. (som fotografen..) Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Stilig bilde. Hilsen Rune Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Fotografisk maleri må man kalle dette synes jeg. Flott og fargesterkt der du klarer å lage " gull av gråstein" ! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg