Xandathrii Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Heisan, Jeg jobber skift/turnus arbeid, men har slitt med insomnia i mange år. Nå er jeg sykmeldt fra min stilling, og fikk i dag 6 nye uker sykmelding. Det går mot Omskolering i følge min lege, men jeg må selv ta kontakt med Nav nå fremover. Er det noen som har noen erfaringer å dele ang. denne prosessen? Ser for meg at dette er noe som tar lang tid og jeg sikkert må regne med å gå sykmeldt lenge før i det hele tatt Nav er intresserte i dette. Har jeg forstått det riktig hvis det er slik at man selv må ta kontakt med arbeidsgivere ang. praksis-arbeid for å finne ut hva man passer til osv? Tusen takk for svar, Er litt fortvilt over situasjonen akuratt nå :-) Vann over hodet :-p Lenke til kommentar
DippyDawg Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Du må vel gå sykemeldt et år før nav vil ha deg på skolebenken for å finne ut hva du kan brukes til. Og da er det du som må finne praksisplass. Du kan begynne med å kontakte nav og få et møte med noen der som kan tegne og fortelle hva det går i.. Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 29. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2015 Du må vel gå sykemeldt et år før nav vil ha deg på skolebenken for å finne ut hva du kan brukes til. Og da er det du som må finne praksisplass. Du kan begynne med å kontakte nav og få et møte med noen der som kan tegne og fortelle hva det går i.. Ja, ser at det er slik det gjøres. Jeg hadde vel et håp om å komme meg ut av sykemelding litt kjappere, eller i alle fall kunne søkt på skole nå i vår, men det er ikke slik det fungerer skjønner jeg. Tar tid bare å få tilbakemelding fra Nav ang min henvendelse. Takker for svar Dippydawg! 1 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 29. januar 2015 Del Skrevet 29. januar 2015 Kanskje ikke helt svar på spørsmålet, men denne artikkelen reddet livet mitt for noen måneder siden: http://www.huffingtonpost.co.uk/marek-doyle/help-me-sleep-magnesium-secret-to-sleep-problems_b_3311795.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå