Avocado90 Skrevet 8. mai 2016 Del Skrevet 8. mai 2016 Hva skal folk ha med på eksamen? Kan ærlig si at jeg er HELT grønn her. Håper bare på å stå, ingen god karakter. Med jobb ved siden og bacheloroppgave og kommunikasjonsoppgave har dette falt ned på prioriteringslisten... Ja husker at jeg ikke klarte å fokusere på dette faget igår for vi hadde jo KOM og bacheloroppgave. Så endte opp med at jeg ikke dukket opp. Konter faget i år og selv om jeg har lest jevnt med dette så føler jeg meg fortsatt usikker på hva som vil skje imorgen.. Er det det samme om man ikke dukker opp eller leverer blankt? Lenke til kommentar
Berry Skrevet 8. mai 2016 Del Skrevet 8. mai 2016 Er det noen her som kan forklare hvordan man ser at det er multikolinaritet? Skjønner dette ikke og finner ingen gode notater Lenke til kommentar
Hassli Skrevet 8. mai 2016 Del Skrevet 8. mai 2016 Hva skal folk ha med på eksamen? Kan ærlig si at jeg er HELT grønn her. Håper bare på å stå, ingen god karakter. Med jobb ved siden og bacheloroppgave og kommunikasjonsoppgave har dette falt ned på prioriteringslisten... Ja husker at jeg ikke klarte å fokusere på dette faget igår for vi hadde jo KOM og bacheloroppgave. Så endte opp med at jeg ikke dukket opp. Konter faget i år og selv om jeg har lest jevnt med dette så føler jeg meg fortsatt usikker på hva som vil skje imorgen.. Er det det samme om man ikke dukker opp eller leverer blankt? Er litt usikker, men tror faktisk du får stryk om du leverer blank og ufullstendig hvis du ikke dukker opp. Uansett så er det jo det samme. Du mister et forsøk uansett valg. Det beste er om du klarer å skaffe deg sykemelding, så slipper du å miste et forsøk samt betale penger. Lenke til kommentar
Berry Skrevet 9. mai 2016 Del Skrevet 9. mai 2016 Hei. Hvordan gikk folkens?? Jeg synes den var helvete. Veldig usikker með resultat:(. Noen som har svar å dele? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 9. mai 2016 Del Skrevet 9. mai 2016 Moderatormelding Kjøp og salg er ikke tillatt på forumet. Alle innlegg som kan knyttes til kjøp eller salg vil bli slettetTilbakemelding tas på PM Lenke til kommentar
Audrey_Hepburn Skrevet 9. mai 2016 Del Skrevet 9. mai 2016 Hei. Hvordan gikk folkens?? Jeg synes den var helvete. Veldig usikker með resultat:(. Noen som har svar å dele? Jeg tror ikke det gikk bra for meg ihvertfall blir spennende å se sensorveiledningen Lenke til kommentar
Berry Skrevet 9. mai 2016 Del Skrevet 9. mai 2016 Hei. Hvordan gikk folkens?? Jeg synes den var helvete. Veldig usikker með resultat:(. Noen som har svar å dele? Jeg tror ikke det gikk bra for meg ihvertfall blir spennende å se sensorveiledningen Sensorveiledningen pleier å komme sent så vi får se med karakter....Nå håper jeg bare på bestått. Ble helt forvirret over det hele Lenke til kommentar
Alexgalaxy Skrevet 11. mai 2016 Del Skrevet 11. mai 2016 Hei. Hvordan gikk folkens?? Jeg synes den var helvete. Veldig usikker með resultat:(. Noen som har svar å dele? Litt vanskelig å dele når det er såpass mange "forskjellige" måte å svare på.. Lenke til kommentar
KKKKK Skrevet 1. januar 2017 Del Skrevet 1. januar 2017 Ser at vi skal melde på gruppeleder til Briefcase? Sett at jeg er gruppeleder, er det da bare å skrive inn meg i det skjema og ikke tenke noe på resten av gruppas medlemmer? Det stemmer Kun gruppeleder skal oppgis. Merker at jeg er svært aktiv på dette forumet. Noe spesielt du lurte på fra første forelesning? Første forelsning er jo stort sett bare informasjon egentlig. Går du BI Nydalen? Velger man gruppe selv i dette faget? Eller blir man inndelt? Lenke til kommentar
La Quica Skrevet 11. januar 2017 Del Skrevet 11. januar 2017 Ser at vi skal melde på gruppeleder til Briefcase? Sett at jeg er gruppeleder, er det da bare å skrive inn meg i det skjema og ikke tenke noe på resten av gruppas medlemmer? Det stemmer Kun gruppeleder skal oppgis. Merker at jeg er svært aktiv på dette forumet. Noe spesielt du lurte på fra første forelesning? Første forelsning er jo stort sett bare informasjon egentlig. Går du BI Nydalen? Velger man gruppe selv i dette faget? Eller blir man inndelt? Gennaro: Vet du om de går igjennom hvordan man loser oppgaver eller forventes det at man skal kunne ALT fra for? Er det vanskelig at lose Briefcasen alene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå