Einelbraos Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Skyward Sword er bra, men langt i fra det beste Zelda-spillet som er gitt ut. Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Skyward Sword er bra, men langt i fra det beste Zelda-spillet som er gitt ut. Storyen og stemningen i det spillet gav hvertfall meg noe jeg ikke har opplevd i noe annet spill. Meningene er nok forskjellig på dette punktet, er ingen fakta svar Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 (endret) spiller det nå om dagen (er bare i Eldin Volcano enda), syns det er fantastisk bra. og definitivt et av de beste Wii spillene grafisk sett også. Pluss at det er laget for motion controls, ikke en port fra en eldre konsoll, og det funker faktisk veldig bra, bortsett fra litt knotete flygekontroller. Pga dette kreves en motion+ og nunchuck ellers vil ikke spillet starte engang. Det er ingen alternative kontrollmuligheter siden alt er designet rundt motion controls. Men det fungerer veldig smooth, altså. Endret 21. januar 2015 av Bytex Lenke til kommentar
Einelbraos Skrevet 22. januar 2015 Del Skrevet 22. januar 2015 (endret) spiller det nå om dagen (er bare i Eldin Volcano enda), syns det er fantastisk bra. og definitivt et av de beste Wii spillene grafisk sett også. Pluss at det er laget for motion controls, ikke en port fra en eldre konsoll, og det funker faktisk veldig bra, bortsett fra litt knotete flygekontroller. Pga dette kreves en motion+ og nunchuck ellers vil ikke spillet starte engang. Det er ingen alternative kontrollmuligheter siden alt er designet rundt motion controls. Men det fungerer veldig smooth, altså. Selv om motion controls er vel og bra, så synest eg at det hadde vore fantastisk å hatt moglegheita for vanleg kontroll også, slik at håndledda fekk eit avbrekk i blant. Endret 22. januar 2015 av Einelbraos Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 29. januar 2015 Del Skrevet 29. januar 2015 spiller det nå om dagen (er bare i Eldin Volcano enda), syns det er fantastisk bra. og definitivt et av de beste Wii spillene grafisk sett også. Pluss at det er laget for motion controls, ikke en port fra en eldre konsoll, og det funker faktisk veldig bra, bortsett fra litt knotete flygekontroller. Pga dette kreves en motion+ og nunchuck ellers vil ikke spillet starte engang. Det er ingen alternative kontrollmuligheter siden alt er designet rundt motion controls. Men det fungerer veldig smooth, altså. Selv om motion controls er vel og bra, så synest eg at det hadde vore fantastisk å hatt moglegheita for vanleg kontroll også, slik at håndledda fekk eit avbrekk i blant. Ser den, men personlig var spillet så bra at jeg ikke tenkte over det Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. januar 2015 Del Skrevet 29. januar 2015 (endret) Det kan bli i overkant mye vifting i combat, kunne med fordel vært en option å legge angrepsretningene til nunchucken også. Altså at det var frem+A for vertikalt slash, høyre/venstre+a for horisontal slash. Men jeg legger ikke så mye merke til det når jeg er i spillinga. Merker det mere på at håndleddet blir slitent etter 2-3 timer. Heldigvis er ikke spillet så veldig opphengt i slåssing, mere puzzle solving i dungeons, og når man springer rundt i "overworld" er det lite slåssing også. Jeg har akkurat unlocka Thunder-regionen som er i hjørnet på Skyloft-kartet, og sliter med en puzzle for å få ei bro til å stille seg riktig. Men kommer nok forbi det ikveld. Endret 29. januar 2015 av Bytex Lenke til kommentar
PerAndre123 Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 Lenge til neste konsoll da... Snart kommer nytt Zelda spill, og WiiU har mange bra titler. MarioParty på vors er å anbefale. Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 Jeg ville ventet på neste konsoll, bortsett fra om du har spill du vil spille på Wii U. Men likevel er det lurt å vente på neste, er ganske sikker på at Wii/Wii U spill vil fungere på den neste konsollen også. Fantastisk dårlig tips. Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 Jeg ville ventet på neste konsoll, bortsett fra om du har spill du vil spille på Wii U. Men likevel er det lurt å vente på neste, er ganske sikker på at Wii/Wii U spill vil fungere på den neste konsollen også. wtf comment of the year. WiiU har mange bra spill der ute nå, og wiiU koster veldig lite for tiden. No offense, men det tipset der sugde skikkelig altså Lenke til kommentar
Manx Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 Har en Wii U som jeg har solgt. Tenkte jeg skulle tilbakestille den til fabrikkinnstillinger før jeg ga den fra meg. Men den kom med Mario Kart 8 forhåndsinnstallert på maskinen, vil spillet fremdeles ligge der når jeg fyrer den opp på nytt igjen? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 (endret) Spillet vil ikke ligge der, men kan lastes ned pånytt, tror jeg..det burde du sjekke i google. Vet ikke om det er bundet til konsollen eller nintendo network id'n som ble registrert. Endret 30. april 2015 av Bytex Lenke til kommentar
Manx Skrevet 1. mai 2015 Del Skrevet 1. mai 2015 Fant svaret etter litt googling. Pre-installed titles will remain available to redownload on the system without the need to re-link an NNID. Så da er det bare å kjøre på og få solgt maskinen. Lenke til kommentar
Hot Banana Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Ok. Mye bra her, men ting jeg hører og ikke har klart å bekrefte er om Wii U kommer med Blu-ray!? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Ok. Mye bra her, men ting jeg hører og ikke har klart å bekrefte er om Wii U kommer med Blu-ray!? Ja og nei. Du kan ikke spille av filmer på den da Nintendo ikke har betalt for rettighetene. Mener dog at drevet er bluray Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå