Gå til innhold

Wii U - Div. spørsmål

Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

spiller det nå om dagen (er bare i Eldin Volcano enda), syns det er fantastisk bra. og definitivt et av de beste Wii spillene grafisk sett også. Pluss at det er laget for motion controls, ikke en port fra en eldre konsoll, og det funker faktisk veldig bra, bortsett fra litt knotete flygekontroller. Pga dette kreves en motion+ og nunchuck ellers vil ikke spillet starte engang. Det er ingen alternative kontrollmuligheter siden alt er designet rundt motion controls. Men det fungerer veldig smooth, altså.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

spiller det nå om dagen (er bare i Eldin Volcano enda), syns det er fantastisk bra. og definitivt et av de beste Wii spillene grafisk sett også. Pluss at det er laget for motion controls, ikke en port fra en eldre konsoll, og det funker faktisk veldig bra, bortsett fra litt knotete flygekontroller. Pga dette kreves en motion+ og nunchuck ellers vil ikke spillet starte engang. Det er ingen alternative kontrollmuligheter siden alt er designet rundt motion controls. Men det fungerer veldig smooth, altså.

Selv om motion controls er vel og bra, så synest eg at det hadde vore fantastisk å hatt moglegheita for vanleg kontroll også, slik at håndledda fekk eit avbrekk i blant.

Endret av Einelbraos
Lenke til kommentar

Selv om motion controls er vel og bra, så synest eg at det hadde vore fantastisk å hatt moglegheita for vanleg kontroll også, slik at håndledda fekk eit avbrekk i blant.
Ser den, men personlig var spillet så bra at jeg ikke tenkte over det :p
Lenke til kommentar

Det kan bli i overkant mye vifting i combat, kunne med fordel vært en option å legge angrepsretningene til nunchucken også.

Altså at det var frem+A for vertikalt slash, høyre/venstre+a for horisontal slash.

Men jeg legger ikke så mye merke til det når jeg er i spillinga. Merker det mere på at håndleddet blir slitent etter 2-3 timer.

Heldigvis er ikke spillet så veldig opphengt i slåssing, mere puzzle solving i dungeons, og når man springer rundt i "overworld" er det lite slåssing også.

Jeg har akkurat unlocka Thunder-regionen som er i hjørnet på Skyloft-kartet, og sliter med en puzzle for å få ei bro til å stille seg riktig. Men kommer nok forbi det ikveld.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg ville ventet på neste konsoll, bortsett fra om du har spill du vil spille på Wii U.

Men likevel er det lurt å vente på neste, er ganske sikker på at Wii/Wii U spill

vil fungere på den neste konsollen også.

Fantastisk dårlig tips.

Lenke til kommentar

Jeg ville ventet på neste konsoll, bortsett fra om du har spill du vil spille på Wii U.

Men likevel er det lurt å vente på neste, er ganske sikker på at Wii/Wii U spill

vil fungere på den neste konsollen også.

wtf comment of the year. WiiU har mange bra spill der ute nå, og wiiU koster veldig lite for tiden. No offense, men det tipset der sugde skikkelig altså :p

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Har en Wii U som jeg har solgt.

Tenkte jeg skulle tilbakestille den til fabrikkinnstillinger før jeg ga den fra meg. Men den kom med Mario Kart 8 forhåndsinnstallert på maskinen, vil spillet fremdeles ligge der når jeg fyrer den opp på nytt igjen?

Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...