Gå til innhold

Folk - Rekke bussen....

Gjest member-296438

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-296438

Takker for kommentarer:-)

@Kneppen, Av alle ting, så er det og irritere Kneppen noe jeg vil unngå:::-) Skulle gjerne fått dette og andre bilder perfekte, men er dårlig på kloning. På den andre siden, så var verden slik på det aktuelle tidspunkt, og bussen hadde nå disse merkene...... Bildet er et skudd fra hofta, når jeg så denne dama stabbet seg til bussen Så her hadde jeg ikke mere tid enn ca 1/50 sek....hun var nemlig rask, til tross for alder og eventuelle skavanker:-)

Lenke til kommentar

Ja, her er du tilbake i s/h og gatefoto. Dette er noe du har dreisen på. Godt fanget der dama går forbi med handleposen sin. Det at hun går forbi et vindu med lektyre om hvordan man i moderne tid må inspireres til matlaging - som "Fristelser","Fotballmat" og "En verden av vin" - gjør bildet kontrastmessig komplett etter min mening. Tipper innholdet i handleposen er basert på nøkternhet og tradisjoner. Bussen fremstår for meg som et forsterkende symbol på det urbane og travelhet.

mvh

Jan

Lenke til kommentar
Gjest member-296438

Ja, her er du tilbake i s/h og gatefoto. Dette er noe du har dreisen på. Godt fanget der dama går forbi med handleposen sin. Det at hun går forbi et vindu med lektyre om hvordan man i moderne tid må inspireres til matlaging - som "Fristelser","Fotballmat" og "En verden av vin" - gjør bildet kontrastmessig komplett etter min mening. Tipper innholdet i handleposen er basert på nøkternhet og tradisjoner. Bussen fremstår for meg som et forsterkende symbol på det urbane og travelhet.

mvh

Jan

Takk for hyggelig tilbakemelding, Jan:-)

Prøver meg litt på gatefoto, og noen ganger går det bra men andre ganger går det "åt skogen" Beundrer din observasjonsevne, når du får med slike ting som butikkvinduet. Også tanker rundt bildet er fint og høre.

Har vandret litt rundt i byen og sett på folk i romjula. Jeg har laget meg en liten serie med bilder, med noen ord om hva jeg tenker om folka, eventuelt hva jeg tror folka tenker på:-)

Endret av member-296438
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...