Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Kvise på leppa

sjohei

Anbefalte innlegg

HEI!! første skoledag etter jul og for to dager siden fikk jeg en gigantisk kvise på siden av overleppa!! prøvde å tørke den ut i går kveld med ting som tetreolje og tannkrem, men funka ikke!! det gjør sykt vondt og den er dritstygg! hva gjør jeg?:(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ville skviset den, men jeg skviser det meste som kommer (dårlig vane). Bra at du har skjønt at man i regelen ikke skal gjøre dette, men jeg vil påstå at når den er vond, så kan det være lurt, uten at jeg har annen kompetanse på feltet enn 15 år med egne kviser.

Edit: Er den hard å få hull på kan du brenne ei nål med en lighter, avkjøle i springen og stikke hull.

Endret av Aiven
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg popper hull på kvisene mine, presser ut guffa til det blør, tørker med dasspapir, renser med sprit for så å la det være stygt en dag. Det er ytterst får som tenker over at man har en kvise/sår et par dager. Selv om man er tidenes mest populære person på skolen skal det vel gjøres ekstremt godt at folk husker den kvisa om et par uker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...