Superby Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Jeg kan først starte å si at jeg har absolutt INGEN peiling på pc.Jeg er en fyr som har spilt hele mitt 19 år gamle liv, men det er bare gått i Playstation. Men av en eller annen grunn så er jeg den eneste i gjengen min som spiller Playstation mens de andre har spilt pc. Sånn har det vært de siste 10 åra. Men så fikk jeg en liten "intervention" der jeg var på Lan hos kompissene mine (Jeg var den eneste med Playstation selfølgelig ) Der spilte de CS:GO og samme kveld så var det Dreamhack Winter der alle gutta var klistret til en 28" BenQ, jeg inkludert. Etter dette har jeg elsket å se på kompissene mine spille CS og jeg har fulgt med på flere 10 talls streamer som har ført til at jeg kan map'ene bedre enn kompissene mine som der igjen har gjort meg til "coach", altså jeg er faktisk den som sier hva de skal gjøre og jeg holder oversikten. Men nå har jeg så sinnsykt lyst til å prøve selv, men som sagt så kan jeg ingenting om PC, derfor spør jeg om noen kan hjelpe meg med å finne det jeg trenger for å "bli en av gutta". Ser for meg at jeg vil bruke et sted mellom 7-15 000kr. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 (endret) Skal du bare spille cs:go eller kommer til å gå i andre, mer krevende spill også? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1578470 Men ta en titt på denne linken, den er forøvrig klistret eller satt som en sticky på toppen av denne seksjonen du har posta i, black refinery til 10 000kr er en fin fin maskin, men man kan også ta utgangspunkt i en av maskinene også justere de litt. F.eks black refinery til 10k har en 512GB SSD, der kan man gå for "bare" en 256GB også spare ca 1000kr, kan jo putte på mer ram, fra 8 til 16GB, men 8GB holder vel egentlig til en gaming maskin, men kan jo være kjekt med mer. Men vil ikke tro du blir skuffa. Endret 5. januar 2015 av meg0709 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå