sparks Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Hei, for rundt 2 uker siden fikk jeg en dvd spiller i posten fra komplett, den har funket hele tiden men etter at jeg puttet i en cd hvor pcen da restartet finner jeg ikke dvd spilleren i Min Datamaskin! Den finner den i bios, og i enhetsbehandling står det følgende: ”Windows lastet enhetsdriveren for denne maskinvaren, men kan ikke finne maskinvareenheten. (Kode 41)” Hva bør jeg gjøre? Lenke til kommentar
sparks Skrevet 1. november 2003 Forfatter Del Skrevet 1. november 2003 Har sendt mail til komplett, men tviler på at de vil la meg sende den tilbake..? Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 vet ikke hva slags DVD spiller det er men prøv følgende. ¤ Send mail til support ¤ Sjekk om de har noe drivere\oppgraderinger eller andre nyttige programmer på siden. ¤ Hvis jeg ville ha vært deg ville jeg ta og repair windows.. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 1. november 2003 Forfatter Del Skrevet 1. november 2003 Er en Plextor spiller.. Skal det være nødvendig å reparere windows? Lenke til kommentar
ballekuk Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 ¤ Send mail til support Fyren har allerede gjort dette ¤ Sjekk om de har noe drivere\oppgraderinger eller andre nyttige programmer på siden. Drivere til en cdrom?? Dette har ikke vært nødvendig siden DOS sin tid og det begynner å bli noen år siden.. ¤ Hvis jeg ville ha vært deg ville jeg ta og repair windows.. Det rådet der er omtrent like tåpelig som nicket mitt.. Lenke til kommentar
talisar Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Så er vi på å regge oss for å slenge dritt om folk stadiet igjen. Jeez så barnslig.) Lenke til kommentar
sparks Skrevet 1. november 2003 Forfatter Del Skrevet 1. november 2003 Kan vi holde oss saklige? Lenke til kommentar
Junta Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Jeg ville ha startet maskinen i sikkerhetsmodus. Gått in i enhetsbehandling. Slettet driveren for dvd. Startet maskin på nytt. Da oppdager den forhåpentligvis enheten igjen. :-) Lenke til kommentar
Gizmokvakk Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Jeg ville ha startet maskinen i sikkerhetsmodus. Gått in i enhetsbehandling. Slettet driveren for dvd. Startet maskin på nytt. Da oppdager den forhåpentligvis enheten igjen. :-) Eller koble dvden på primary ide i stedet og bytte tilbake hvis det funker Lenke til kommentar
sparks Skrevet 1. november 2003 Forfatter Del Skrevet 1. november 2003 Takk for fine svar. Skal prøve! Lenke til kommentar
sparks Skrevet 1. november 2003 Forfatter Del Skrevet 1. november 2003 Har nå gått i sikkerhets modus, fjernet driver og restartet. Da er det ikke et gult utropstegn foran enheten, men jeg finner den fortsatt ikke i Min datmaskin! Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 1. Uinstaller dvd'en... 2. Restart pc'en Så skal den nok "installere" seg selv Lenke til kommentar
ballekuk Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Så er vi på å regge oss for å slenge dritt om folk stadiet igjen. Jeez så barnslig.) Jepp, jeg regget meg for over to år siden bare for å kunne slenge dritt i dag. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 1. november 2003 Forfatter Del Skrevet 1. november 2003 1. Uinstaller dvd'en... 2. Restart pc'en Så skal den nok "installere" seg selv avinstaller? Mener du da å dra ut kablene og restarte? Eh? Lenke til kommentar
SunMaster Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Finner BIOS dvd'en - og kan du boote på den ? Kan hjelp til med å finne ut om problemet er hardware eller windows. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 2. november 2003 Forfatter Del Skrevet 2. november 2003 Finner DVDen i bios! Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Du må passe på det med Slave og Master, selv om du tror du har rett så dobbel skjekk, det var problemet her. Lenke til kommentar
w00pla Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Sleng inn windows plata og se om den gir deg mulighet til å boote.... Hvis den gjør det er det sikkert windows som er phucked. I så fall: fjern DVD'en -> start windows -> slå av maskina igjen og plugg inn DVD'en -> funker det nå? <-> hvis ikke: legg inn windows på nytt / legg inn linux.... Lenke til kommentar
sparks Skrevet 2. november 2003 Forfatter Del Skrevet 2. november 2003 Sjekker om den booter fra windows cd nu! Lenke til kommentar
sparks Skrevet 2. november 2003 Forfatter Del Skrevet 2. november 2003 Den booter fra Windows cden! Er noe med selve windows.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå