?nooben? Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 Så da har jeg funnet pcen jeg skal ha http://www.multicom.no/SystemConfigurator.aspx?q=st:10610598;c:100583;fl:0 den skal vel Kune dra alle spill herifra til mars... Da var det eneste som gjensto en pult med plass til ps4,monitor,laptop og skjønnheten selv under. (ps4 har plass under monitoren) har set på denne pulten http://m.ikea.com/no/no/catalog/products/art/60214183/ har den plass til alt? Har begrenset med plass desverre. Pcen er bestilt så det kan ikke gjøres noe med. Er på utkikk etter ny stol også hvis noen har forslag. Takk for all hjelp Lenke til kommentar
War Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 65cm dybde? Skjerm og tastatur rett under isåfall. Har du ikke tommestokk i boden? Skal selve kabinettet stå på bordet (vanlig helt til man blir 15) ? Eller på gulvet under? 1 Lenke til kommentar
C64C Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 (endret) Multicom Drogo med gammel sokkel? Edit: Grunn til å styre unna Multicom det oppsettet der! Endret 5. januar 2015 av C64C 1 Lenke til kommentar
?nooben? Skrevet 4. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2015 (endret) Vell trenger forslag til annen pult da... Sa at jeg hadde sett på den pulten.Pcen ska stå under bordet Endret 4. januar 2015 av ?nooben? Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 750ti i sli? Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 750Ti kan ikke kjøres i Sli!!! Det går ikke ann å kjøre de i sli, så du har blitt svindlet, 750Ti, forvent å spille på low-medium i alle spill, hvorfor valgte du 2011? 2011-3 som er tingen... Jeg beklager, men du har nok gjort et fryktelig dårlig valg og burde spurt her på forumet før du kjøpte. Lenke til kommentar
War Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 #angrerett. Utgående sokkel, feil gpuer osv. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 (endret) Ringte de og sa ifra jeg, De sa egentlig ikke noe, fyren jeg snakket med var usikkert på om det var ``sant`` og skulle sende mld til teknisk ettelleranna De sa ikke skjønte hvorfor det var satt slikt, svarte bare at det ikke er fysisk mulig og sette 750Ti i Sli Endret 5. januar 2015 av Snusmumr1kk1 Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Huff makan til møl av et oppsett. Angrerett AS! Lenke til kommentar
CynicalDuck Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Trudde Multicom var ganske flinke jeg, mulig det er et inntrykk som er feil? Ser jo selv at dette ikke passer, men er første gangen jeg har hørt noe slik om de.. Lenke til kommentar
War Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 (endret) Man kan jo folde slik, men å selge set som sli-oppsett i velgeren om det ikke går er vel litt sløvt, skulle tru de merket det når de skal sette på slibrua.. Endret 5. januar 2015 av War 1 Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 skulle tru de merket det når de skal sette på slibrua.. Kanskje de trodde det var Radeon 750 TI Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå