Gå til innhold

Gavekort fra bokklubben, hva er haken?


Anbefalte innlegg

Skulle kjøpe en bok fra bokklubben.no og lot merke til at de ga meg et gavekort på 1000 kr ved innmelding.

Jeg har skjønt at 3 av varene må være bøker imens resten kan være alt mulig rart og at man må betale 149 elns i frakt?

 

Det virker for godt til å være sant at de bare skal gi bort ting gratis. Jeg googlet litt rundt men fant ingen lignende threads som dette så spør selv, hva er haken? Gir de virkelig vekk gratis ting?

 

 

PS. Beklager hvis dette er feil sted å spørre.

Endret av ihavelongname
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sånne klubber egentlig bare no! Hvorfor ikke handle på en vanlig bokhandel som norli og ark. Ville tenkt meg noen ganger om før en blir melder seg inn sånt. Er nok bare et slags lokketilbud, stoler ikke på det. Måtte bare dele min mening! Du er uansett forpliketet til og være medelem i et år.

 

* Gavekort gjelder for klubbene Bokklubben Nye Bøker, Bokklubben Barn og Bokklubben Krim og Spenning. Du betaler kun kr 159,- i porto for velkomstpakken. Du forplikter deg til å være medlem i et år. Tilbudet om gavekort gjelder kun i en klubb. Ønsker du ikke gavekort? Meld deg inn på ordinærkampanje i Bokklubben Nye Bøker, Bokklubben Krim og Spenning.

Har merka min mor har vært medelem av flere sånne klubber, noe styr og melde seg ut også. Men nå er du jo bindet et år....................

Men da har en facebook side og da: https://www.facebook.com/bokklubben.no?sk=reviews

Ikke så mange gode tilbakemeldinger der nei. Må si jeg ble litt sjokkert, jeg sier det igjen aldri meld deg inni sånt!

Edit: Redigerte litt skriveleif!

Endret av Heinza7
Lenke til kommentar

Det eneste negative med det er at du må huske å takke nei til månedens bok. Bokklubben.no har en app som gjør det til en lek, spesielt hvis du mottar informasjon om månedens bok på mail. Da vil du aldri glemme å avbestille.

 

Du får plukke varer for 1000 kroner og betaler kun porto. Ingen svindel, ikke noe lureri.

 

Har selv gjort det flere ganger.

 

edit: Og det er ikke noe styr å melde seg ut. Meldte meg ut av to bokklubber i november, og en mail var alt som skulle til.

Endret av kimbert007
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Sant som du sier men er jo noe tungvindt også da, bedre med vanlig bokbutikk. Men ble bare sjokkert på en måte :p........... Men det er jo kjedelig om en ikke hviste det var binding men jeg holder meg helst unna slikt. Holder med at mor har vært borti det her!

Endret av Heinza7
Lenke til kommentar

Det eneste negative med det er at du må huske å takke nei til månedens bok. Bokklubben.no har en app som gjør det til en lek, spesielt hvis du mottar informasjon om månedens bok på mail. Da vil du aldri glemme å avbestille.

 

Du får plukke varer for 1000 kroner og betaler kun porto. Ingen svindel, ikke noe lureri.

 

Har selv gjort det flere ganger.

 

edit: Og det er ikke noe styr å melde seg ut. Meldte meg ut av to bokklubber i november, og en mail var alt som skulle til.

 

Ok, hva er opplegget med månedens bok? Sender de deg ufrivillig en bok i måneden som man må betale for men kan da enkelt takke nei til?

Lenke til kommentar

Du får tilsendt (dvs kjøper) månedens bok automatisk hvis du ikke avbestiller den i tide. Men selv da har du to ukers angrerett, så det skal ikke være noe stort problem å unngå å kjøpe noe som helst. Du må være medlem i ett år, men trenger ikke kjøpe noe i denne perioden.

Endret av kvakse
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...