daddydj Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 Gode klær.....Dårligt vær Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Her ser det skikkelig trivelig ut ! En god hverdagsskildring. (skjønt hverdagslig er det vel ikke) Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Schnakk om å værra sta. Vel og bra med friluftsliv, men det får da være måte på også. Fint utsnitt og komp. Bortkloning av et element rett under bordet nær bildekant samt en liten sort på samme linje lenger mot venstre ville jeg nok gjort her da disse lett trekker oppmerksomhet og irriterer. Ellers rett og slett en artig fortelling. Roar Lenke til kommentar
daddydj Skrevet 5. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2015 Schnakk om å værra sta. Vel og bra med friluftsliv, men det får da være måte på også. Fint utsnitt og komp. Bortkloning av et element rett under bordet nær bildekant samt en liten sort på samme linje lenger mot venstre ville jeg nok gjort her da disse lett trekker oppmerksomhet og irriterer. Ellers rett og slett en artig fortelling. Roar takk skal du ha Roar, ser hvad du mener, skal lage en version 2 :-) Lenke til kommentar
daddydj Skrevet 5. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2015 Her ser det skikkelig trivelig ut ! En god hverdagsskildring. (skjønt hverdagslig er det vel ikke) Vennlig hilsen Ragnar jeg ble veldig imponert av disse 2 damer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg