larsan_tarzan Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 hei jeg er litt usikker på hva jeg skal velge på vg2. jeg går nå tip vg1 på et skoleskip men jeg har blitt litt lei av å være på havet og det vart for kjedelig en det jeg trodde jeg liker å være på havet mer som en hobby nå tror jeg. jeg vil bli en anleggsmaskinfører men jeg tenker altfor masse på hvor mye jeg vil tjene. jeg lurte på hvor mye tjener man når man er anleggsmaskinfører? og hvor mye tjener man hvis man jobber i turnus sånn 2 uke på og 2 uke av? Lenke til kommentar
Svbe Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 (endret) I følge nettsiden til: Utdanning.no Yrke Bransje Arbeidstakere Lønn Vis for år, måned, time Operatører og sjåførerHeltidsansatte Bygg og anleggPrivat sektor 6 915 personer 424 800 kr Operatører og sjåførerHeltidsansatte BergverksdriftPrivat sektor 1 833 personer 453 600 kr Operatører og sjåførerHeltidsansatte AnleggsvirksomhetPrivat sektor 1 275 personer 442 800 kr Operatører og sjåførerHeltidsansatte Kraftforsyning 847 personer 492 000 kr Operatører og sjåførerHeltidsansatte Kommune og fylke 656 personer 397 200 kr Operatører og sjåførerHeltidsansatte Oppføring av bygningerPrivat sektor 430 personer 414 000 kr Endret 5. januar 2015 av Svenn-4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå