Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

ekkle out of body opplevelser uten grunn

Anbefalte innlegg

Jeg får en gang iblandt ut av kroppen opplevelse på en måte i noen sekunder, som om jeg ikke har spist på 12 timer, selvom jeg nettopp har spist. Jeg går på zoloft og abilify. Kan disse sammen utløse sånne episoder?

Og hva kan disse episodene være? Kan det være epilepsi?

Noen har fortalt meg at det går ikke an å få epilepsi som voksen, uten å ha fått hodeskade. Men jeg begynner å lure. Og om natta får jeg ubeskrivelige følelser i kroppen i noen sekunder.

Anonymous poster hash: 0630e...07f

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg får en gang iblandt ut av kroppen opplevelse på en måte i noen sekunder, som om jeg ikke har spist på 12 timer, selvom jeg nettopp har spist. Jeg går på zoloft og abilify. Kan disse sammen utløse sånne episoder?

Noen har fortalt meg at det går ikke an å få epilepsi som voksen, uten å ha fått hodeskade. Men jeg begynner å lure. Og om natta får jeg ubeskrivelige følelser i kroppen i noen sekunder.Anonymous poster hash: 0630e...07f

Missbruker du noen form for rusmidler? Alkohol eller noe annet?
Lenke til kommentar

Noen har fortalt meg at det går ikke an å få epilepsi som voksen, uten å ha fått hodeskade. Men jeg begynner å lure. Og om natta får jeg ubeskrivelige følelser i kroppen i noen sekunder.

Hvis disse følelsene ender opp med ett kraftig rykk i kroppen og at du våkner er det veeeeldig vanlig.

Lenke til kommentar

Noen har fortalt meg at det går ikke an å få epilepsi som voksen, uten å ha fått hodeskade. Men jeg begynner å lure. Og om natta får jeg ubeskrivelige følelser i kroppen i noen sekunder.Anonymous poster hash: 0630e...07f

Hvis disse følelsene ender opp med ett kraftig rykk i kroppen og at du våkner er det veeeeldig vanlig.

Det kommer ikke rykk, men følelsene gjør at jeg får tungt for å puste å må hyperventilere i noen få sekunder. Jeg blir avogtil nummen i en kroppsdel om natta også. Men om jeg tar en lur på dagen skjer det aldri. Det skjer bare om jeg sover en stund å våkner opp av drømmesøvn eller nonrem sleep.

Kan mennesker få epilepsi etter fyllte 30 uten å ha skadet hodet?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...