Svein Hansen Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 Fiskeren fra Hvaler Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 Et flott kveldsbilde med fisker i silhuett. V1 synes jeg er det beste. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 Flott bilde - kanskje 2 cm kutt oppe og nede kunne höynet bildet litt? Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Jeg ville halvert himmelen for å senke betrakters blikk og øke dybdefølelsen. Eller bare rett og slett fantastisk bortsett fra en flekk på skrå opp mot venstre fra modellen som kanskje er støv på brikka eller linsa. Så den ikke før jeg scrolla opp for å halvere himmelen. Roar Lenke til kommentar
Svein Hansen Skrevet 5. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2015 (endret) Tusen takk for tilbakemeldingen og jeg hadde en flekk på linsa som jeg så ette jeg la det ut . Jeg skal prøve å kutte en del av himmelen å se hvordan det blir. Svein Endret 5. januar 2015 av Svein Hansen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg