superjan87 Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 (endret) http://www.dell.com/ed/p/alienware-area51-alx/pd lurer på hva denne fungerer til i dag? Er de to ati kortene som står i denne. Endret 4. januar 2015 av superjan87 Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 Ganske utdatert. Du vil nok kjøre mye, men ikke forvent high-end. Lenke til kommentar
superjan87 Skrevet 4. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2015 Hva kan jeg forvente av battlefield 4 foreksempel da? Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 Hva kan jeg forvente av battlefield 4 foreksempel da? Laber og ustabil fps. Lenke til kommentar
superjan87 Skrevet 4. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2015 Okey, selv på medium setting? Lenke til kommentar
raichu Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 (endret) Ganske gammel PC, men den kan nok kjøre alle spill. Men de nyeste spillene kan nok ikke kjøres på fullt uten lag/hakking.Ja, medium går fint. I alle fall low og minimum. Endret 4. januar 2015 av raichu Lenke til kommentar
GXT Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 Det blir nok neppe en veldig myk spillopplevelse på high, medium/low skal nokfungere helt fint. Men du har fortsatt lite vRAM, manglende støtte for nyere funksjoner samt DirectX 11 osv. En del variasjon i spillopplevelsen må du nok forberede deg på. Lenke til kommentar
superjan87 Skrevet 4. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2015 Æsj, hva i maskinen er det som absolutt bør byttes ut først da eventuelt? Nå har jeg jo ett tower med kjøling så det holder vertfall. Er jo liquidcooler til prossesor og en god del vifter. Bråker som bare det Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 GTX970 koster fra 2700,- Om det er i7 975 Extreme i PC'en så skal det holde godt fremdeles. Lenke til kommentar
superjan87 Skrevet 4. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2015 Ja er ivertfall den modellen som jeg linket til som jeg har så da er det muligens den prossesoren, viss den ikke er laget med andre typer innmat! Så bare ved å kjøpe ett nytt skjermkort så er jeg ready to go med de store nye spilla på high/ultra setting? Lenke til kommentar
raichu Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 (endret) Ja om du har i7 975 Extreme så er nok dette en god prosessor i mange år til.Og et nytt grafikkort (og kanskje et nytt hovedkort) hadde nok forbedretPC-en ganske mye, spesielt om du hadde lagt til en SSD til Windows.Men det blir fort veldig dyrt å oppgradere PC-en.Som Gabri3L også nevner, skjermkortet/grafikkortet er nok lurest å oppgradere. Men først burde du fjerne alt støvet, det høres ut som den ikke har blitt rengjortpå en god stund nå. Mye støv = mye varme = dårlig kjøling = mye viftebråk. Endret 4. januar 2015 av raichu Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 SSD og et 970 tror jeg hadde strukket langt foreløpig. Lenke til kommentar
superjan87 Skrevet 4. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2015 Oki. Men om jeg skulle fornyet hovedkort, skjermkort og ssd, tatt i betraktning at jeg ikke trenger det største råskinnet av innmat og helst så billig som mulig, men som klarer å dra nye spill på high setting.. hva ville dere anbefalt da? Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 Kunne jo være en ide å faktisk finne ut hva maskina består av først og fremst. Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 (endret) Gpu: gtx 970 Hk: mener ikke at du trenger nytt SSD: samsung 840/850 evo/crucial mx100/intel ssd 530 Endret 4. januar 2015 av ExpensiveGameFinder Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 (endret) Oki. Men om jeg skulle fornyet hovedkort, skjermkort og ssd, tatt i betraktning at jeg ikke trenger det største råskinnet av innmat og helst så billig som mulig, men som klarer å dra nye spill på high setting.. hva ville dere anbefalt da? 120GB SSD og et 970, du får mye for de pengene, ca 3700,- Det er hva high settings koster, da med forbehold at CPU og ram ellers i pc'en holder følge. Specs står elendig oppført på Alienware siden, som vanlig, så finn ut hva som faktisk er i den før du gjør noe. edit: skriveleif Endret 4. januar 2015 av Sampson Lenke til kommentar
superjan87 Skrevet 4. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2015 Jepp. Skal koble den opp til skjerm imorgen. Har ikke riktig ledning som passer fra skjerm og til skjermkortet nå. Lenke til kommentar
superjan87 Skrevet 4. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2015 Så jeg får sjekket ordentlig ut hva det er for noe innmat i den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå