defzx Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Jeg oppgraderte akuratt til den nye 52.16 driveren til nvidia. jeg som alltid har spilt cs med 115 hrtz, men nå virker ikke NVRefreshTool lenger, og jeg har prøvd å stille på det men nytter ikke. må spille cs med 60 hrtz.. 45.23 @ 115 hrtz 52.16 @ 60 hrtz Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Kan ikke hjelpe med akkurat det du spør om, men jeg vil bare si at jeg fikk store problemer med å spille etter ejg installerte 52.16 driverene. Måtte faktisk rulle tilbake driveren for å få kunne spille BF :| Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Slik er det til meg og! Plagsomt med bare 60hz Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Kanskje du kan sette refresh raten i DXdiag under Hjelp. Da må du riktignok spille CS i directx tipper, jeg. Gi det er forsøk Lenke til kommentar
japsejan Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 ja, maskinen min gikk blodtregt etter eg innstallere 52.16 driverene. pluss at det kom opp en feilmelding som det stod kun "Alvorlig feil" når jeg prøvde å gå inn på avansert på skjerminstillingene.. Lenke til kommentar
terjer Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Du har muligheten til å "låse" frekvensen under avanserte innstillinger på display. En av Nvidia menyene. Funker ihvertfall for meg i 52.16. Lenke til kommentar
defzx Skrevet 3. november 2003 Forfatter Del Skrevet 3. november 2003 Jeg prøvd å sette opp hrtzen og tulle litt med det så plutselig fikk jeg det til. Så nå kan jeg spille med 115 hrtz i 52.16. Men jeg har merka stor forskjell på den 52.16 driveren, merka at spillere begynner og lagge å slikt. ekstremt plaggsomt så nå avinstalerer jeg og heller bruker eldre driver. :!: Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Tror jeg skal bruke 30.82 driverne mine igjen! Lenke til kommentar
Ernie79 Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Jeg og sytes de nye driverne er noe piss. Spill har begynt å lagge + at skjermkortet har blitt varmere. Lenke til kommentar
Toa Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 I driverne er det noe som heter Refresh Rate Overrides. Er jo bare å velge hvilken Hz du vil kjøre for hver oppløsning. Og den funksjonaliteten har jo vært der ganske lenge, så hva dere klager over skjønner jeg ikke... ""Alvorlig feil" når jeg prøvde å gå inn på avansert på skjerminstillingene.. " Avinnstaller de gamle driverne, reboot, installer nye drivere. Viola! Lenke til kommentar
defzx Skrevet 7. november 2003 Forfatter Del Skrevet 7. november 2003 Jeg sa jeg fikk det til. Men.. Noen andre som har lagge promlemer? Uanset hva jeg gjør så hakker det. vært 3 sekund så hakker alle folkane so løper, jeg hakker ikke men de rundt meg. Rart... prøvd alt, har ikke noe med ping å gjøre.. For vel formatere. Lenke til kommentar
Kvinnorna Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Har nesten bare hørt negativt om de nye driverne fra nvidia, så har latt vær å installere dem. Holder meg fortsatt på 52.14 de funker fet for meg Du kan laste ned 52.14 her Lenke til kommentar
SomBy Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 refreshforce kan du bruke samme hvilket 3dkort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå