Gå til innhold

[Løst] Prisutvikling på harddisker?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trenger du ekstra lagringsplass i løpet av en måneds tid, kan det være greit å kjøpe nå fremfor å vente. Men å kjøpe masse mer enn man trenger nå, tror jeg ikke er nødvendig.

Jeg tror kronen vil styrke seg igjen om ikke så alt for lang tid (i hvert fall innen året er omme, kanskje allerede i løpet av et par-tre måneder). Ta med i betraktning at harddiskens egen verdi synker over tid, tror jeg ikke man vil spare noe, kanskje heller faktisk tape, om man kjøper et års (eller mer) forbruk med lagringsplass.

Lenke til kommentar

Trenger du ekstra lagringsplass i løpet av en måneds tid, kan det være greit å kjøpe nå fremfor å vente. Men å kjøpe masse mer enn man trenger nå, tror jeg ikke er nødvendig.

Jeg tror kronen vil styrke seg igjen om ikke så alt for lang tid (i hvert fall innen året er omme, kanskje allerede i løpet av et par-tre måneder). Ta med i betraktning at harddiskens egen verdi synker over tid, tror jeg ikke man vil spare noe, kanskje heller faktisk tape, om man kjøper et års (eller mer) forbruk med lagringsplass.

Nei, det er akkurat det. Harddiskene blir stadig større pr krone, uansett kronekurs. Jeg trenger en nå, men pønsket på om jeg skulle bestille en til sånn "i tilfelle". Men da holder jeg meg til en. Takk skal du ha. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...