Superkonge Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Hei. er på jekt etter en billig bærbar pc. På lefdal har de denne. Er det et godt kjøp? Lenke til kommentar
ph0bic Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Tror nok du får en pc du blir mer fornøyd med om du legger på en 3-4000, men for all del, det er ikke noe dårlig tilbud for en bærbar.. men det er ikke noe jeg hadde ville kjøpt. Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 hva skal du bruke den til ? Lenke til kommentar
Superkonge Skrevet 1. november 2003 Forfatter Del Skrevet 1. november 2003 Først og fremst til skolearbeid, men litt spilling blir det vel også. Trenger ikke allverdens grafikk. Bare nok til cs, civ3 og sånnt. Krevende spill spiller jeg på min stasjonære. TV-ut er også et must fordi da kan jeg bruke den til dvd-spiller. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Har du sjekket rundt på elkjøp og andre slike butikk kjeder? Det er alltid noen tilbud på Bærbare hos dem. Vet ikke hvordan det er hos deg, men elkjøp er nærmere der ejg bor, så det er lettere og få hjelp, klage, undersøke for meg ihvertfall. Syntes det var Vel lite info på den du linket til fra lefdal sin side. menmen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå