Fredrik N. Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 der ingen skulle tru... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 Gardsbruk nedenfor et en gammel ur, hvor den en gang i tiden har kommet et ras. Synes grenen på hver side forstyrrer. Kanskje litt nærmere ståsted kunnet hjulpet? Rune Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 Hei Fredrik ! Ser med interesse på dine bilder. I mitt hode ville jeg faktisk valgt å få med mer av omgivelsene, og som ville understreket ensom bosetting omgitt av mektig natur. Men det er kanskje slik noen av oss tenker som er fra mer urbant strøk. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 4. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2015 Takk for kommentarer, Rune og Ragnar. Dessverre tok batteriet slutt i kulda, så det ble bare dette ene bildet fra gardsbruket. Får se om jeg kommer dit en annen gang.. Hilsen Fredrik Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 Takk for kommentarer, Rune og Ragnar. Dessverre tok batteriet slutt i kulda, så det ble bare dette ene bildet fra gardsbruket. Får se om jeg kommer dit en annen gang.. Hilsen Fredrik Du må kjøpe flere batterier Fredrik, jeg har 3 stk. Ragnar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 4. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2015 Ja, batterikapasiteten er ikke Fuji's styrke. Til Fuji's forsvar var dette etter første gangs lading, men nye batteri er underveis. Hilsen Fredrik Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Nei, ikke ville jeg bosette meg der for det kan fort komme et ras som tar med seg husa. Sikkert en smaksak når jeg tenker at kanskje kunne øvre bildekant gått inne i ura framfor å ha med fjellet over. Bare nevner det for her er det nok smaken og baken som bestemmer. Ellers fin plassering av husa og trestammen som kommer skrått inn fra høyre skaper ekstra spenning. Roar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 5. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2015 Setter stor pris på din kommentar, Roar ! mvh Fredrik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg