TheKims Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 Hei, Lastet ned en app til telefon min som gjør at jeg kan viderekoble blokkerte nummer. Selv om jeg har registrert meg i Brønnøysund registeret og har hemmelig nummer, så blir jeg fortsatt nedringt av telefonselgere og nummer brukt til markets undersøkelser å sånt tull. Tenkte derfor å viderekoble disse numrene til et giver nummer, så får man jo støttet en god sak itillegg Noen som vet av noen nummer jeg kan bruke? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 4. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2015 Fant givernummeret til rødekors Lenke til kommentar
aklla Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 (endret) Sikker på at det er en god ide? Er usikker på hvem som får regninga når du viderekobler på den måten... Endret 4. januar 2015 av aklla Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 Mulig at spammeren betaler for samtalen til deg, men du betaler for viderekoblingen. Altså blir det dyrt for deg, ikke for spammeren. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 4. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2015 Det var da som pokkern, her tenkte jeg at man kunne få noe godt ut av at de ringer meg uten lov. De ringer jo til alle døgnets tider å, i går ringte de meg først kl 8 på morgen også på nytt igjen kl 19 på kvelden. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 hva med å sperre nummerene som ringer? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 4. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2015 Har laget en sperre for alle nr som starter med 21, men tenkte å gjøre det lille ekstra, så rødekors hadde fått inn litt ekstra penger, men går det ikke så går det ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå