Centrux Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 Hei!Jeg har noen små problemer som jeg håper at noen kloke hoder på dette forumet kan hjelpe meg med!For det første:Hver gang jeg starter maskinen nå så dukket det en svart boks opp på skrivebordet og feilmeldingen:"Finner ikke C:\Program Files (x86)\Search Extensions\Client.exe. Kontroller at du skrev navnet riktig og prøv på nytt". Denne meldingen dukket opp umiddelbart uten at jeg har trykt på noe.For det andre:Når jeg nå prøvde å åpne nettleseren min "Google Chrome" og søke meg inn til en nettside, så fikk jeg plutselig (for første gang) beskjed om at maskinen ikke kunne koble seg til mellomtjeneren og at det da er et problem med Proxy serveren.Dette har jeg jo fått fikset ved å gå inn på instillinger og deaktivere Proxy, men jeg lurer på hvorfor dette problemet plutselig dukket opp og hva jeg kan gjøre for å få nettleseren til å fungere med Proxy igjen? Skal visst gå litt raskere i svingene med Proxy aktivert.Har en Asus Zenbook med Win 8.1 (nylig formatert PCen hvis det kan ha noe med saken å gjøre).Takk til de som gidder å komme med tips / info! Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 http://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/windows_7-performance/unasked-for-pop-up-windows-cannot-find-cprogram/bd5a1199-abe0-47b3-9e7d-b261b328a7e1 Proxy gjør ikke at det går fortere i noen svinger så det klarer du deg fint uten. Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Feilmelding kan skyldes malware som f. eks Rocket Tab. Men ikke lett å si hvilken malware det er snakk om. Du kan prøve denne guiden hvis det er Rocket Tab. Uansett kan du prøve en skan med siste versjon av MalwareBytes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå