Gå til innhold

Half-life 2

oya

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-80wCWpIM

har de sagt noe om hvilken hl2 versjon det er da ?

er jo 3 stk å velge mellom.

(eller er det bare 2 ? hmm)

jaja,hl2 som bonus for å kjøpe et skjermkort du trenger er ikke dumt uansett.

Lenke til kommentar

Beklager denne posten kom inn med tidsforsinkelse, hadde ikke fått opp xthal sin post!

Skjekk denne linken: http://www.planethalflife.com/half-life2/

For den ikke fult så ivrige leser, her er det viktigste:

"As for a release date, Valve's publisher, Vivendi, currently says that the game is scheduled for a April 2004 release."

Med andre ord, det blir veldig vanskelig å få bundla HL2 til noe som helst kort nå, gjør det ikke? :shrug:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM
Skjekk denne linken: http://www.planethalflife.com/half-life2/

For den ikke fult så ivrige leser, her er det viktigste:

"As for a release date, Valve's publisher, Vivendi, currently says that the game is scheduled for a April 2004 release."

Med andre ord, det blir veldig vanskelig å få bundla HL2 til noe som helst kort nå, gjør det ikke? :shrug:

som sagt, når du kjøper xt kort så får du en liten lapp med en serial på.

denne koden skal du bruke på en eller annen nettside for å aktivere ditt hl2 produkt. så når hl2 blir lansert så kan du få laste det ned fra valve sine sider :)

Lenke til kommentar

Det er ikke fysisk budlet, men du får en kode som gjør at du har tilgang til å laste ned spillet via steam når det slippes. Altså en slags "tilgodelapp". Det er jo ett-fett med mindre du har et så dårlig linje at du ikke fikser å laste det ned.

-Stigma

Lenke til kommentar
Kan man kun laste den ned fra valve?Hva med de som har modem/ISDN eller sånn 1Gb fra nedlasting permnd(som meg),blir det ikke litt problematisk for de?

Da får du laste ned den GB'en på vanlig hastighet og resten på 64kbit :lol: .

Får vel gjøre det da,om jeg kjøper Radeon 9600XT en gang :lol: Men er det noen som vil tipp hvor stor HL2 vil bli?

Lenke til kommentar
Kan man kun laste den ned fra valve?Hva med de som har modem/ISDN eller sånn 1Gb fra nedlasting permnd(som meg),blir det ikke litt problematisk for de?

Da får du laste ned den GB'en på vanlig hastighet og resten på 64kbit :lol: .

Får vel gjøre det da,om jeg kjøper Radeon 9600XT en gang :lol: Men er det noen som vil tipp hvor stor HL2 vil bli?

ca 3 måneder for deg ;):lol:

Lenke til kommentar
Synest det burde komme med en Signle player only cersjon av spillet nå, for da kan jo ikke hackere cheate online, men allikavel folk få prøve dette underverket fullt ut nå som vi ar ventet så lenge på det :gretten:

Eh.. Vi tar å stenger alle banker vi, så slipper vi alle bankranerene :lol:

Lenke til kommentar
Synest det burde komme med en Signle player only cersjon av spillet nå, for da kan jo ikke hackere cheate online, men allikavel folk få prøve dette underverket fullt ut nå som vi ar ventet så lenge på det  :gretten:

Det kommer 3 versjoner av spillet: Kun singleplayer, kun multiplayer og en versjon med både single og multiplayer.

Den versjonen som følger med xt korta er fullversjonen, altså både single og multi.

Du får som sagt en kode med når du kjøper kortet, slik at du kan laste ned spillet når det kommer, via Steam, antar jeg. Men hvis du sitter på ISDN (som meg) kan du få det tilsendt i posten, men da må du betale "shipping and handling" selv. Vet ikke hvor mye det blir, men det blir nok en god del billigere enn å kjøpe det i butikken.

Lenke til kommentar

Man kan ikke kjøpe bare multiplayer; det er en singleplayer som ikke kan spille multiplayer eller noen mods, og en full med multiplayer og mods. Hvis man har kjøpt bare singleplayer kan man oppgradere til full via steam. Senere kommer også en collector's edition med masse ekstrasaker.

Hvis man har treg forbindelse kan man jo kopiere hl2-cachen fra noen andre som har det... Det er lovlig og man kan kun spille det hvis man er koblet til Internett og har gyldig cd-key, men man slipper da å laste det ned.

Juksing blir sikkert ikke noe problem. De skriver om koden som har lekket og kan gjøre akkurat hva de vil med steam. Hvis de for eksempel vet at et jukseprogram brukes, kan de søke harddiskene til alle som har steam installert og slette det. De kommer ikke til å gjøre det, men juksing og piratkopiering er i alle fall umulig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...