Gå til innhold

Anbefalte innlegg

La ut en tråd i går for hjelp til kjøp av ultrabook. Etter den labre responsen jeg fikk, prøver jeg igjen. Noen som har erfaring med Multicom sine ultrabooks?

Da vil jeg gjerne vite hvordan byggkvaliteten er, støy, varmeutveksling, holdbarheten osv.

 

Her er den jeg foreløpig ser på:

http://www.multicom.no/Multicom-Ultra-W840-14-Full-HD-Matte-4egen-Intel-Core-i5-4210Ue-8GBe-240GB-SSD-1TB-Harddiske-Intel-HD-Graphicse-Uten-operativsysteme-2-kg/cat-p/c100559/p10628798

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Maskinene til Multicom holder generelt høy kvalitet og har gode kjøleløsninger og god holdbarhet. Mange av dem er også oppgraderbare med tanke på cpu/gpu, noe som ingen andre tilbyr.

 

Det er ikke Multicom som lager maskinene men en av verdens største pcprodusenter, Clevo i Taiwan.

 

En ting som diskuteres ofte her inne er serviceinnstillingen til Multicom som visstnok ikke er av de beste.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg kjøpte den der, den døde samme dag og måtte få en ny som du faen ikke klarte å levere på 2 mnd! Fikk den og har hatt den et år nå utrolig missfornøyd makan til møkkamaskin, utrolig dårlig skjerm, tastatur og touchpad, utrolig dårlig byggekvalitet! Ikke noe å stri etter! Og det hjelper heller ikke at Multicom sin kundeservice er komplett ubrukelig!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg kjøpte den der, den døde samme dag og måtte få en ny som du faen ikke klarte å levere på 2 mnd! Fikk den og har hatt den et år nå utrolig missfornøyd makan til møkkamaskin, utrolig dårlig skjerm, tastatur og touchpad, utrolig dårlig byggekvalitet! Ikke noe å stri etter! Og det hjelper heller ikke at Multicom sin kundeservice er komplett ubrukelig!

Hmm, kjedelig å høre. Har du en annen pc du kan anbefale?

Lenke til kommentar

At Clevomaskinene har dårlig byggekvalitet er tant og fjas.

Men Rudde har nok et poeng i at Multicom sliter med kundeservicen sin.

 

Generelt har vel Multicom maskiner en del bedre byggekvalitet enn den store massen... kundeservice har jeg kun en eneste erfaring med i 2014 og den var positiv.

Endret av Nasciboy
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

 

At Clevomaskinene har dårlig byggekvalitet er tant og fjas.

Men Rudde har nok et poeng i at Multicom sliter med kundeservicen sin.

Da gikk jeg for Multicom maskinen til 6500 kr. Håper den ikke skuffer. Takk for hjelpen.

 

Hvordan var opplevelsen? Vurderer selv å kjøpe en Multicom-maskin

Lenke til kommentar

 

 

At Clevomaskinene har dårlig byggekvalitet er tant og fjas.

Men Rudde har nok et poeng i at Multicom sliter med kundeservicen sin.

Da gikk jeg for Multicom maskinen til 6500 kr. Håper den ikke skuffer. Takk for hjelpen.

 

Hvordan var opplevelsen? Vurderer selv å kjøpe en Multicom-maskin

 

Bare å kjøre på. Man har de samme rettighetene uansett butikk. 

Lenke til kommentar

 

At Clevomaskinene har dårlig byggekvalitet er tant og fjas.

Men Rudde har nok et poeng i at Multicom sliter med kundeservicen sin.

 

Generelt har vel Multicom maskiner en del bedre byggekvalitet enn den store massen... kundeservice har jeg kun en eneste erfaring med i 2014 og den var positiv.

 

Vet du hvem som er bedre? Lenovo, Apple, Dell, HP.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...