rolfmm Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 Helt Konge Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 Praktfull elgokse. Ser den har feid geviret på den lille furu i bakgrunn. Ganske nært dette, er det i vill tilstand? Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 Her har du "piskadausen" vært nær motivet ! Men et herlig resultat. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 4. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2015 Takk for feedback MotoG og Ragnar Bildet er tatt i en elgpark Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 Velvoksen gutt dette. Ser for meg ut som litt vanskelige lysforhold. Hvorvidt et polafilter hadde fiksa det er vanskelig å si. Men uansett flott portrett med god skarphet som henter farger og gode detaljer. Kanskje ørlite overeksponert til utbrent inne i geviret til venstre. Ellers bra. Hvorvidt du skulle tatt et bånnkutt eller rett og slett klona igjen den grønne trekanten nede til venstre overlater jeg til øynene som ser. Roar Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 4. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2015 Hei Roar og takk for feedback!Lysforholda var ikke de beste ISO 1600 og +1 EV (det siste ble vel kanskje i "meista-lage"). Den grönne trekanten er bakken som syns mellom bakbeina så jeg syns både kloning og/eller kutt ville blitt feil her. Har postet "råfilen" og et bilde av elg og "eier" som v1 og v3 Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 Det var tett på dette. Godt det var i en elgpark Hilsen Rune Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 4. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2015 He-he! Jeg har lurt flere med de bildene Det er fra elgparken i Ed Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg