Benja Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 Hei, jeg har tenkt meg å kjøpe en gamer. Men jeg synes det er vanskelig å finne en god en (fordi jeg ikke har peiling xD) Budsjett: 7000 - 8500 Det haster....... Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 Hvilke spill skal gameren være god i? Personlig er jeg ganske flink i cs, men jeg er verdt mer enn ditt budsjett dessverre. 1 Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 (endret) Hei, jeg har tenkt meg å kjøpe en gamer. Men jeg synes det er vanskelig å finne en god en (fordi jeg ikke har peiling xD) Budsjett: 7000 - 8500 Det haster....... Heisann. Posten din er veldig dårlig. Du må spesifisere mer for å få hjelp. Trenger du komplett maskin inkl. mus, tastaur, høytalere/headset, OS, skjerm osv? Hva er forventningene dine, og hva slags spill skal du spille? Har du noen preferanser mhp fysiske størrelser? Skal du overklokke? Kan du sette sammen komponentene selv, eller skal du ha det ferdig bygd? Det blir som å skyte i blinde å hjelpe deg basert på din post. Endret 4. januar 2015 av Kyrre S. 1 Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 (endret) Men vi kan generielt si hvis du skal ha med skjerm + mus og tastatur gjør du bedre kjøp under 10 000 kr å handle brukt. Stasjonær: i5 2500k til 3570k (LGA 1155) skal du ikke overklokke kan du droppe prosessorer med k merke. 8 GB DDR3 ram R9 280x til 290 (GTX 770) 750 watt PSU helst av merke crosair TX eller annen grei PSU f.eks EVGA SuperNOVA ATX eller itx kabinett samme hvilken bare hovedkortet er samma størrelse. DVD brenner kan være greit å ha koster ikke mye. Men det kan kjøpes nytt. Crusial MX 100 skal du handle brukt se på Samsung 830 eller Crusial M4. Cooler master 212 evo er uansett god kjøp (Brukt eller ny) Endret 7. januar 2015 av LMH1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå