xinjian Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 hvilket land ville du valgt og hvorfor? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 Eldorado, landet som flyter av melk og honning. 5 Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 Monaco eller Vatikanstaten Lenke til kommentar
Sylar Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 Vel jeg antar det ikke går an å svare Norge, fordi ingen må leve som uteligger her. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 Her skulle vi jo velge så da kan man vel også velge Norge. De fleste uteliggere velger jo ikke. Lenke til kommentar
Sylar Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 Her skulle vi jo velge så da kan man vel også velge Norge. De fleste uteliggere velger jo ikke. Vel... det er ingen som tvinger dem til å være uteligger... men det kommer jo selvsagt av problemer, ja, desverre. Det med "valg / ikke valg" blir kunstig egentlig. (Nå glemte jeg utlendinger da, selvsagt... jeg tenkte på norske statsborgere.) Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 (endret) Grand Canaria eller Teneriffe måtte da være greit å være uteligger. Man slipper å fryse og muligheter for underbetalte strøjobber i barer rundtom. Endret 4. januar 2015 av perpyro Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 Italia eller Portugal. Varme strøk, egentlig ikke noe annet argument. Lettere med strøjobber også muligens. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 Tviler på at de har så mye glatte veier der. 1 Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 En ubebodd sydhavsøy full av ferskvann/frukter/vilt. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Tokyo. Svært lav kriminalitet og uteliggerne får stort sett være i fred. Det er lett å se på uteliggerne i Tokyo at de kan "bo" på samme plass lenge, for pappeskene deres er såpass forseggjort med diverse innretninger og krimskrams rundt, tilsynelatende uten bekymring for at disse blir stjålet. Det eneste skåret i gleden er visse sosiopatiske ungdomsgjenger som dreper uteliggere som hobby, men de er sjeldne. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Jeg hadde blitt i Norge. Jeg kjenner språket, jeg kjenner landet, jeg ville på forhånd visst om et utall steder jeg kunne sovet uten å måtte ligge på gata i en pappeske og jeg ville neppe hatt problemer med å stable meg tilbake på bena med mindre en av forutsetningene i spørsmålet er at man er i så deep shit at man er tvunget til et liv utenfor samfunnet. Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Norge, fordi man kan ikke være utligger i dette landet med mindre du velger det selv eller blir tvunget av andre. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Panama - der bananane gror, og alt er heilt annleis og mykje større. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå