Gå til innhold

Sulten gribb

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-296438

Synes dette var et morsomt innslag og godt fanget. Tror mange naturfotografer kommer til og dra på smilebåndet, og kanskje bruke det i undervisning. Sånn kan det gå når en ikke har erfaring.....

Flott og gøyalt dette Ragnar:-)

Lenke til kommentar

Kjempemorsomt bilde..men jeg ville ha kuttet litt øverst så det grønne blir borte og da blir det enda mer fokus på det som skjer..

Godt fanget!

Hilsen Tove

Takk for konstruktivt svar. Det grønne burde ikke ha vært med. Tror heller jeg kloner vekk dette og beholder høyden i bildet slik at det lille av armbevegelse fortsatt kommer med.

Skj

Lenke til kommentar

Her ser det da vitterlig ut som om fuglen er på vei til å angripe personen som er på vei til å flykte ut av bildet.

Litt kosmetisk pirk er at jeg ville klona vekk armen oppe i høyre hjørne og det grønne oppe til venstre selv om det matcher fargen i personens tekstiler.

Men så er det denne smaken og baken igjen da

Roar

Lenke til kommentar

Her ser det da vitterlig ut som om fuglen er på vei til å angripe personen som er på vei til å flykte ut av bildet.

Litt kosmetisk pirk er at jeg ville klona vekk armen oppe i høyre hjørne og det grønne oppe til venstre selv om det matcher fargen i personens tekstiler.

Men så er det denne smaken og baken igjen da

Roar

Fint med din kommentar Roar. Det er absolutt fornuftige forslag du kommer med.

Ragnar

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...