Christoffero89 Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 Hei, Jeg har en mac mini. Når den går i dvale begynner lyset i fronten å pulsere som den skal i dvale. dagen etter så pulserer den ikke lengre og når jeg startet maccen bli jeg møtt av denne skjermen og så vanlig skjermer dette normalt? skjer hver gang jeg bruker maskinen Lenke til kommentar
mu99 Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 Helt normalt. mac´en går over til inaktiv modus. For å sette systemet til klassisk dvalemodus kjør følgende i Terminalen (du blir bedt om administrator-passord): sudo pmset -a hibernatemode 0 Du kan prøve å se om dette hjelper. Hentet fra macworld norge. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 4. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2015 så han skal gå helt i dvale og ikke blinke forran? Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 Den skal blinke i en takt som skal simulere en sovende persons pusting, men man kan sette den i en dypere form for dvale der den lagrer det som er i RAM-en på harddisken da vil den ikke blinke. Dette er egentlig mest nyttig for bærbare maskiner. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 4. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2015 Hvorfor gjør min dette da? Siden det er stasjonær. Skal prøve mug 99 sitt tips og hvis set funker slipper jeg å sende på repp. Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 Kanskje det forekommer et lite strømbrudd i løpet av natten som er akkurat nok til at maskinen må starte på nytt? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 4. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2015 Dette skjer hver gang jeg bruker maskinen og når jeg lar den gå i dvale og våkner morgenen etter er den helt av og får det på bildet her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå