Gjest member-296438 Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 Tau 2 - Drakampen..... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 Skarpe fargekontraster mot hvit snø gjør dette severdig, og dette må være i farger og ikke s/v. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 Godt sett dette. Tanken går til å ha prøvd å vri kamera mot høyre og fått diagonal fra venstre kortlinje til nedre langside. Skulle jeg ellers endre noe så tenker jeg en demping av lyset eller økning av kontrast før lysning av det sorte i tau til høyre separat for å prøve å få ut. Blir litt brutalt mot øyet slik man ser det nå. Roar Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 Det gjelder å ha øynene med seg. Dette ble ett artig og fint bilde. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 Dette ble langt bedre enn det forrige og som Ragnar sier at det gjør seg i farger med de sterke kontrastene. Samt at det symmetriske er behagelig for komposisjonens del mvh Jan Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 Takker for hyggelige og konstruktive kommentarer. Litt vanskelige lysforhold, i og med at sollyset "gulnet" sneen. Siden jeg ikke er noen kløpper på hvitbalanse, valgte jeg rett og slett og lysne bildet for å få frem fargekontrastene. Kunne nok gjort seg i s/hv også med et slikt motiv..... Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 Kreativt bilde med fine maritime detaljer. Hilsen Rune Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 Kreativt bilde med fine maritime detaljer. Hilsen Rune Takk takk :-) Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 Tøfft hva litt snø kan skape av spennende kontraster! Likte denne! :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg