Jan Høydal Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 Fretex Fashion Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 Godt utført dette Jan. Flott lys med det tøffe, litt blåaktig skyggepartier. Dette mestrer du knallbra. En type bilder som jeg ikke er i nærheten av og kunne få til, men flott å se hva du og andre klarer. Honør for ikkespekulativitet. (nytt ord som jeg akkurat fant på....) Synes både du og Tove (TCL) er flinke på dette. Dette med at du drar en modell opp på et gammelt skittent loft, for så å shoppe klær på Fretex og lar dama røyke, da utfordrer du en del samfunnsnormer (om jeg får kalle de det.... ) Og takk for det:-) Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 Liker dette godt Jan..setting, klær og lokation. Man kan ane en fortelling her. Hilsen Tove Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 Lekkert. Dette kan du - og mer er det ikke å si om den saken. Roar Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 4. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2015 Tusen takk for flotte tilbakemeldinger fra dere alle Pentaxen, Tove og Roar. Det var verdt turen på Fretex mvh Jan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg