Christian Thork Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 Har 230T fra Corsair, 650D og Define R5. 650D er Ok, men ville aldri kjøpt selv igjen (kjøpte dog på tilbud til 1K) 230T er en fet kasse, du får med nok av vifter, eneste minus er de derre knappene til dvd osv, virker litt billig, ellers et fett kabinett. Define R5 er feteste jeg har hatt støydempet, men likevel plass til en full loop Dog, for å få litt mer plass mellom hovedkortes VRM`s har jeg montert viftene på toppen av kabinettet, utsiden^^ Men forsatt fett! Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 Corsair obsidian 450d, 650d, viss du gidder å male de da Er ikke så stor fan av de kabinettene. Må gå får en NZXT, no other options! Da så xD Lenke til kommentar
MRGT Skrevet 4. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2015 Har 230T fra Corsair, 650D og Define R5. 650D er Ok, men ville aldri kjøpt selv igjen (kjøpte dog på tilbud til 1K) 230T er en fet kasse, du får med nok av vifter, eneste minus er de derre knappene til dvd osv, virker litt billig, ellers et fett kabinett. Define R5 er feteste jeg har hatt støydempet, men likevel plass til en full loop DSC_0411.JPG Dog, for å få litt mer plass mellom hovedkortes VRM`s har jeg montert viftene på toppen av kabinettet, utsiden^^ Men forsatt fett! Meget nice setup. Har en Define R4 stående i bøttekottet hjemme. Den er helt ny, men er ikke full window på den. x) Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 Husk Ax i om du skal ha hvit 24pins modulær kabel. Det finnes AX og AXi. Eventuelt HXi https://www.komplett.no/corsair-ax-860i-860w-psu/769194#!tab:reviews Denne ikke sant? Ja. med og Fra 24PinATX Eventuelt HX850i med begge de samme kabel settene. Fra Lenke til kommentar
Peacerich Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 (endret) Fractal Design Define R5 finnes med vindu det også, kanskje ikke like stort som det du tenkte deg. Har også hørt at det ikke er like bra lyddempet med vindu.edit: trudde du skrev at det ikke hadde window, men så nå at du skrev at det ikke hadde full window. Endret 4. januar 2015 av Peacerich Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå