Syar-2003 Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 Skjønner at de er 15. Fakta er at man MÅ ikke ha en AX/AXI PSU. Nei... Sa jeg det? Sa at man ikke skal velge jalla psu som CX serien... Ingen grunn til å diskutere barnslig. Første halvdel av 2000 var det solgt uendelig masse j*** PSU er fra norske nettbutikker. Det er slutt med det. Corsair sin builder serie er langt fra å være i den kategorien selv om det ikke er high/end entusiast. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 Aha, Du er jo mye bedre nå, La oss gjøre det enkelt, Agree to disagree? Lenke til kommentar
MRGT Skrevet 4. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2015 Vil Corsair H100i passe på dette hovedkortet? Vil ikke de sølv sirklene (siloene) være i veien? Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 Nop christian jeg holder med deg. Agree to agree Hvem kjøper cx til gaming anyways? 1 Lenke til kommentar
MRGT Skrevet 4. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2015 Var her jeg så strømforsyningen. Den var ikke så mye dyrere, og virket som mye bedre kvalitet. Digger videoene til denne fyren. 1 Lenke til kommentar
Kalaz Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 (endret) Ja ser jo ut som et supert oppsett du lagde og psu. Den h100ien vil passe fint med det hovedkortet du fant. Great video btw! Som du ser her: http://bildr.no/view/cXBieEJk Så lenge hovedkortet støtter det så skal det ikke være noe problem! Endret 4. januar 2015 av Heinza7 Lenke til kommentar
MRGT Skrevet 4. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2015 Det er mulig å flytte radiatoren helt i venstrehjørne? Kan man snu den også, slik at ledningene er på høyresiden istedet for venstresiden? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 Det er trådstarter som har valgt CX600 fra starten. Jeg ville ha anbefalt noe annet . Men det var ikke spørsmålet om PSU i det hele tatt i denne tråden. Kun om hvite Corsair kabel sett. Christian Thorkildsen . Spar deg , men jeg overser det siden du "er" ung. Trekke inn begreper som "dritt" og "jalla" er det du som gjorde. Nå er også saken at trådstarter har 15000 til rådighet og hadde valgt seg unødvendig dyrt og bortkastet Corsair Dominator DHX kun for utseende.Jeg anbefalte hyperX fury 1866 i stedet og bruke den sparte tusenlappen på i5 - i7 Samt hadde brukt 700 på et hvitt kabel sett hadde jeg ikke gjort han oppmerksom på at det ikke kunne benyttes sammen med CX600. Så man kan jo spørre seg om hvem som bidrar og med fakta og velfunderte forslag eller hvem som bidrar kun med fud. 2 Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 CX serien til Corsair er en lavbudsjett psu som jeg ikke anbefaler, pga kompontene som blir brukt og etter reviews fra nettet. Dominator ram skal ikke kjøpe med mindre man har penger til det, ergo ts kan lage en showcase pc til 15K, like god som en til 12K... Raskere ram hastighet hjelper dog i spill så anbefaler 2400Mhz hastighet. H440 har dårlig airflow. fungerer bedre om du skal ha ``køstum`` kjøling på komponentene dine. Har tenkt å bestille dette fra Cablemods, mye bedre kvalitet ifølge YouTuberen Logan. Billigere er det også, 80Eur for hele settet, du må betale 700Kr for kablene, + 200Kr for 24pin og 8pin til mobo/cpu. Lenke til kommentar
Kalaz Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 Det er mulig å flytte radiatoren helt i venstrehjørne? Kan man snu den også, slik at ledningene er på høyresiden istedet for venstresiden? Sjekk det bildet her: http://bildr.no/view/bUlHcnFF Ser ut som det også skal gå fint! Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 Du kan evt kjøpe Evga 750G2 og kjøpe dette kittet http://www.caseking.de/shop/catalog/CableMod-E-Series-G2-P2-Cable-Kit-weiss::30596.html Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 Anbefaler 750g2 på det varmeste Lenke til kommentar
MRGT Skrevet 4. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2015 Det er mulig å flytte radiatoren helt i venstrehjørne? Kan man snu den også, slik at ledningene er på høyresiden istedet for venstresiden? Sjekk det bildet her: http://bildr.no/view/bUlHcnFF Ser ut som det også skal gå fint! Jepp, får ordne noe slikt, synes det så mye bedre ut. CX serien til Corsair er en lavbudsjett psu som jeg ikke anbefaler, pga kompontene som blir brukt og etter reviews fra nettet. Dominator ram skal ikke kjøpe med mindre man har penger til det, ergo ts kan lage en showcase pc til 15K, like god som en til 12K... Raskere ram hastighet hjelper dog i spill så anbefaler 2400Mhz hastighet. H440 har dårlig airflow. fungerer bedre om du skal ha ``køstum`` kjøling på komponentene dine. Har tenkt å bestille dette fra Cablemods, mye bedre kvalitet ifølge YouTuberen Logan. Billigere er det også, 80Eur for hele settet, du må betale 700Kr for kablene, + 200Kr for 24pin og 8pin til mobo/cpu. Ser veldig nice ut. Har du noen andre kabinetter som du anbefaler? NZXT ser jo drit fin ut. Viktig med sidepanel imo. Det er trådstarter som har valgt CX600 fra starten. Jeg ville ha anbefalt noe annet . Men det var ikke spørsmålet om PSU i det hele tatt i denne tråden. Kun om hvite Corsair kabel sett. Christian Thorkildsen . Spar deg , men jeg overser det siden du "er" ung. Trekke inn begreper som "dritt" og "jalla" er det du som gjorde. Nå er også saken at trådstarter har 15000 til rådighet og hadde valgt seg unødvendig dyrt og bortkastet Corsair Dominator DHX kun for utseende.Jeg anbefalte hyperX fury 1866 i stedet og bruke den sparte tusenlappen på i5 - i7 Samt hadde brukt 700 på et hvitt kabel sett hadde jeg ikke gjort han oppmerksom på at det ikke kunne benyttes sammen med CX600. Så man kan jo spørre seg om hvem som bidrar og med fakta og velfunderte forslag eller hvem som bidrar kun med fud. Jeg valgte først CX600, og jeg vil takke deg for at du veiledet meg med en annen. Men nå synes jeg AX strømforsyningen både så og var bedre. Innså at det var bortkastet å bruke så mye på RAM, men etter å ha forsket å fått meninger (fra deg) så gikk jeg da for noen billigere med samme like mye hertz. Investerte i en bedre prosessor istedet, dette var et godt råd som jeg setter veldig stor pris på. Alle bidrar her, alt dere skriver påvirker meg, siden dere er mer erfarne, og da vil jeg jo automatisk høre på deres meninger. Lenke til kommentar
MRGT Skrevet 4. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2015 Finner ikke EVGA på komplett. Får se om jeg orker å begynne å bestille fra andre nettsider. Synes AX'en oser kvalitet lang vei, og tror jeg går for den. Men takker for innspill. :-) Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 Husk Ax i om du skal ha hvit 24pins modulær kabel. Det finnes AX og AXi. Eventuelt HXi Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 Corsair obsidian 450d, 650d, viss du gidder å male de da Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 Oppdatert kompatible PSU for den hvite atx 24pin ligger her. http://www.corsair.com/en-gb/individually-sleeved-ax-i-1200i-860i-760i-atx-24pin-generation-2-white Komplett har "glemt" å føres opp HXi serien. HXi ligger mellom RM og AXi (tett opptil AXi) Lenke til kommentar
MRGT Skrevet 4. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2015 Husk Ax i om du skal ha hvit 24pins modulær kabel. Det finnes AX og AXi. Eventuelt HXi https://www.komplett.no/corsair-ax-860i-860w-psu/769194#!tab:reviews Denne ikke sant? Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 Oppdatert kompatible PSU for den hvite atx 24pin ligger her. http://www.corsair.com/en-gb/individually-sleeved-ax-i-1200i-860i-760i-atx-24pin-generation-2-white Komplett har "glemt" å føres opp HXi serien. HXi ligger mellom RM og AXi (tett opptil AXi) verdt å nevne at den bruker RM sin ramme, så den er større enn ax/axi Lenke til kommentar
MRGT Skrevet 4. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2015 Corsair obsidian 450d, 650d, viss du gidder å male de da Er ikke så stor fan av de kabinettene. Må gå får en NZXT, no other options! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå