Gå til innhold

Sommerferie 19 åringer tips?


Anbefalte innlegg

Hei, vi er en gruppe på 8-10 stk. som tenker å dra på sommerferie sammen som en avslutning på skolen (ja vet noe som heter rt).

 

Vi tenker europa, men om det er portugal, hellas osv. spiller ikke så mye rolle. Så lenge det ikke er altfor dyrt, har sandstrender og natteliv nok for å ha det gøy så er det aktuelt.

 

Tenkte å bare rådføre meg her om hvor man burde dra, hva man må huske på og om noen evt. vet om noen steder som passer bra til disse kriteriene.

 

Vi vurderer også å leie en villa istedet for flere leiligheter/hotellrom fordi det faktisk er ca. like billig pluss det er ganske mye morsommere.

 

Takk på forhånd!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Omtrent alle større feriesteder passer innenfor beskrivelsen du nevner, så det er egentlig bare å velge etter hva som høres mest interessant ut. Dersom dere vil ha skikkelig party velger dere en typisk partyplass som Magaluf, Ayia Napa eller Sunny Beach. Dersom dere vil ha litt mer utvalg på dagtid, men samtidig muligheter for å gå ut, så har dere tusenvis av muligheter, og det er altså bare å velge en halvstor turistby.

Her kan du lese litt om de forskjellige typiske partystedene, så har du litt å velge mellom ;)

 

Å leie en villa høres ut som en lur idé, men jeg har ingen erfaring innenfor det området. Men jeg kan se for meg at mange utleiere er skeptiske til å leie ut til store guttegjenger, spesielt hvis dere er relativt unge.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...