Drogba15 Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 Hvilke muskelgrupper kan jeg ha samme dag? og hva ville dere anbefalt å ha på de ulike dagene? f.eks: Mandag: rygg og bein Onsdag skulder og bryst Lenke til kommentar
War Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 Bøy, benk og mark + andre ikke base Bøy, mil-press og roing + andre ikke base Det er ingen regel her, og det er kun ved styrketrening (med styrkeprogresjon og deload) og nervesystemet trenger å hente seg inn det er viktig å få delt opp litt. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 10. januar 2015 Del Skrevet 10. januar 2015 Skal lage et kardioprogram der jeg har som mål å miste litt overflødig fett til 22.mars. Da tenker jeg å putte på gerilja intervallen, men jeg må også ha tid til å trene bein. Har mandag-fredag til rådighet. Kan jeg kjøre gerilja mandag og onsdag, og ha benøkt dagen etter, f.eks tirsdag eller torsdag? Tenker jeg vil være veldig kjørt i beina fra før så vet ikke helt hvordan jeg kan legge dette best mulig opp. Noen tips? Lenke til kommentar
monsterhjerne Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 Det finnes vektløftere som trener de samme musklene tre ganger per DAG med tunge vekter. At du kan ha fullkroppsprogram tre ganger i UKA er da helt innenfor. Lenke til kommentar
monsterhjerne Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 Det er bare tøv. Åja? Søk opp "Bulgarian method" på Google og se hva du finner. Jeg driver jo ikke og dikter opp ting... Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 Neida, du bare referer til treningsmetoder som fordrer et medisinskap på størrelse med en medium verktøytralle fra Wurth... Lenke til kommentar
monsterhjerne Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 Neida, du bare referer til treningsmetoder som fordrer et medisinskap på størrelse med en medium verktøytralle fra Wurth... Ja, og i tillegg til det så må man også tilhøre den genetiske eliten og få nok søvn og næring for å tåle en slik treningsbelastning. Men når disse folkene klarer fullkroppsprogram tre ganger om dagen så klarer i hvert fall vanlige folk fullkropp tre ganger i uka, det var poenget. Slike bro splits er bare tull for dopingfrie folk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå