Gå til innhold

Hvilke muskelgrupper kan jeg ha samme dag?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bøy, benk og mark + andre ikke base

Bøy, mil-press og roing + andre ikke base

Det er ingen regel her, og det er kun ved styrketrening (med styrkeprogresjon og deload) og nervesystemet trenger å hente seg inn det er viktig å få delt opp litt.

Lenke til kommentar

Skal lage et kardioprogram der jeg har som mål å miste litt overflødig fett til 22.mars.

Da tenker jeg å putte på gerilja intervallen, men jeg må også ha tid til å trene bein. Har mandag-fredag til rådighet. Kan jeg kjøre gerilja mandag og onsdag, og ha benøkt dagen etter, f.eks tirsdag eller torsdag?

Tenker jeg vil være veldig kjørt i beina fra før så vet ikke helt hvordan jeg kan legge dette best mulig opp. Noen tips? :)

Lenke til kommentar

Neida, du bare referer til treningsmetoder som fordrer et medisinskap på størrelse med en medium verktøytralle fra Wurth...

Ja, og i tillegg til det så må man også tilhøre den genetiske eliten og få nok søvn og næring for å tåle en slik treningsbelastning.

Men når disse folkene klarer fullkroppsprogram tre ganger om dagen så klarer i hvert fall vanlige folk fullkropp tre ganger i uka, det var poenget. Slike bro splits er bare tull for dopingfrie folk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...