Akse Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 (endret) Deler treningsprogrammet jeg kommer til å kjøre gjennom vinter og vår nå. Bør passe for de aller fleste som ønsker seriøse økinger i styrke og volum. Strongmanøvelsene kan sløyfes om du ikke har tilgang til utstyret, evt. byttes med andre tilleggsøvelser. Selv kjører jeg min egen greie på sett/reps og regulering. Men dere får garantert hjelp i tråden her om dere spør. God trening. edit 1: Bør definitivt ikke kjøres på kaloriunderskudd. Mandag Oppvarming med skumrulle, 10 min. Strakmark, lett Markløft Overhead press Benkpress Kjerne/abs Lett strekking Tirsdag Oppvarming med skumrulle, 10 min. Medley lett farmers walk/dekkbæring Knebøy Dekkvelt Stangrows Skulderpress Lett strekking Torsdag Oppvarming med skumrulle, 10 min. Markløft + 2 sett fra platå Benkpress Kabelroing Log clean og press Farmers walk Kjerne/abs Lett strekking Fredag Oppvarming med skumrulle, 10 min. Knebøy Sirkushantel Chins Franskpress Beinhev Planke Lett strekking Endret 3. januar 2015 av Akse Lenke til kommentar
BenWhittaker Skrevet 9. januar 2015 Del Skrevet 9. januar 2015 Skal lett teste ut denne snart. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 9. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2015 Anbefaler 2-4 sett på tilleggsøvelser og 4-6 på baseløft. F.eks 12,8,6,6,2 med økende belastning er fint for reps. Avslutt gjerne noen av øvelsene med utmattelsesett. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå