Starfjord Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 Awesome Games Done Quick 2015 I morgen går startskuddet av for verdens største samling av speedrunnere. I over 150 timer sammenhengende skal de samle inn penger til den veldedige organisasjonen: «Prevent Cancer Fundation». Samme tid i fjor samlet de inn en svimlende sum av 1 million dollar, og det skal bli spennende å se om de klarer å slå den summen i år. Som sagt starter de i morgen søndag 4. januar kl 18:00, og det hele blir streamet live på Twitch.tv og på hovedsiden gamesdonequick.com. Link til timeplanen (tiden er gjort om til lokal tid) Link til streaming (twitch) Er det noen spill dere gleder dere til å se? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 Mykje eg ikkje har sett før, men vil gjerne få med meg: SMB:LL, SMB3, SMW og Kaizo Mario, Lenke til kommentar
Starfjord Skrevet 3. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2015 Jeg skulle gjerne ha fått med meg Mega Man, men det går for sent for min del. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 Da har det startet. Jeg skulle gjerne ha fått med meg Mega Man, men det går for sent for min del. Du finner twitch VOD's på reddit så du får sett det du går glipp av senere når det skulle passe deg. AGDQ 2015: http://www.reddit.com/r/speedrun/comments/2ra5rw/agdq_vods_thread_2015/ ------------------- AGDQ 2014: http://www.reddit.com/r/speedrun/comments/1ui4dn/agdq_vods_thread SGDQ 2014: http://www.reddit.com/r/speedrun/comments/28spkz/sgdq_vods_thread 1 Lenke til kommentar
Ardinur Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 Blir en lang natt for min del! Får se om jeg klarer å holde meg våken til etter Transistor-runnet i natt. Lenke til kommentar
Efreeti Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 Vi er live! Litt skuffet over at gamer.no ikke har promotert maratonet. Selv er jeg opptatt med chatmoderering, men har prøvd å promotere så mange steder jeg kan. Takk for at du lagde denne tråden, Slowmech! 1 Lenke til kommentar
Starfjord Skrevet 4. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2015 Jeg likte at Notch ga en donasjon på 10K$ Lenke til kommentar
Starfjord Skrevet 12. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2015 Da endte det opp på over 1,5 millioner dollar. Kopi fra tweeten: Games Done Quick @gamesdonequick 3m3 minutes ago As final donations are being processed, it has become official that #AGDQ2015 raised over $1.5 million for @PreventCancer! 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 Æsj jeg glemte bort hele greia. Men jeg regner med det kan ses utdrag på youtube uansett.. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 Det ligger mye på YouTube allerede. Jeg så på det i en god del timer, og må si at jeg synes det var mer interessant enn forventet. Synes nesten det var litt trist når det ble ferdig. Lenke til kommentar
Starfjord Skrevet 12. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2015 Da er det bare å glede seg til Summer Games Done Quick folkens! 1 Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 Det som virkelig må nevnes er visningen av Tetris The Grand Master, helt utrolig ferdighetsnivå! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå