Bahaa Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 Heya! Har da nettopp fått meg dreads, bortsett fra at tuppene er ikke dreada (?). Synes det selv ser veldig kult ut, og har fått noen kommentarer om at det er kult. Har egentlig klesstilen til det også, så det ikke ser rart ut i forhold til det heller haha.. Men ja, bare lurte på om noen kunne ta en titt og si hva de synes da jeg ikke vil legge ut bilde her, men heller sende på pm ellernoe? Kan også sende med bilde fra han jeg tok inspirasjon fra Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 Jobber i barnehage? 1 Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 Ja bare å poste bilde, er jo noe uinteressant uten Lenke til kommentar
Bahaa Skrevet 3. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2015 Ja bare å poste bilde, er jo noe uinteressant uten Sender bilde til deg på pm hah, vil som sagt ikke legge ut her da jeg ikke føler meg komfortabel å legge ut liksom Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 kan jo bare sladde ansiktet Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 Dreads kan være kult på noen og vanvittig stygt på andre, satser på at du er det første! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå