GOMP Skrevet 5. mai 2015 Del Skrevet 5. mai 2015 Spiller bare Smite om dagen, så det er ikke så veldig krevende. Ellers blir skjermene brukt til trading av bitcoin Rabattkoden virker enda ser det ut som. Kundeservice sa også at jeg ville få skjerm fra første batch. Håper bare det ikke er så veldig lenge etter de andre aktørene. Lenke til kommentar
blinc Skrevet 17. mai 2015 Del Skrevet 17. mai 2015 Ingen 16.mai slipp. Dessverre ser det ut til at det blir venting... litt kjedelig da bla. Tyskland har hatt denne en god stund allerede. Lenke til kommentar
GOMP Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 Bekreftet 19. mai: https://www.komplett.no/acer-27-led-predator-g-sync-xb270hu/836743 Lenke til kommentar
Leftie Skrevet 19. mai 2015 Del Skrevet 19. mai 2015 På lager hos Komplett og Mpx. Løp og kjøp! Lenke til kommentar
blinc Skrevet 19. mai 2015 Del Skrevet 19. mai 2015 Nice. Håper de første som mottar legger ut en liten rapport her Lenke til kommentar
GOMP Skrevet 19. mai 2015 Del Skrevet 19. mai 2015 Avbestillte fra CDON og kjøpte hos Komplett (5 igjen nå). Paret med et MSI GTX 970 Gaming tror jeg dette skal bli en helt ok oppgradering Lenke til kommentar
Bjonness406 Skrevet 19. mai 2015 Del Skrevet 19. mai 2015 Avbestillte fra CDON og kjøpte hos Komplett (5 igjen nå). Paret med et MSI GTX 970 Gaming tror jeg dette skal bli en helt ok oppgradering Bare en 970? Lenke til kommentar
blinc Skrevet 22. mai 2015 Del Skrevet 22. mai 2015 Satt opp skjermen nå. Førsteinntrykket er veldig bra. Hadde Swift og denne føles umiddelbart bedre. Coatinga på swift var fæl. På denne helt ok. Bildet er skarpt og forelæpig ingen døde piksler sett. Skal fyre opp et spill og se hvordan det tar seg ut. 1 Lenke til kommentar
GOMP Skrevet 22. mai 2015 Del Skrevet 22. mai 2015 Bare positive ting fra min side også. Ingen merkbare problemer Lenke til kommentar
Robbins Skrevet 22. mai 2015 Del Skrevet 22. mai 2015 (endret) Skjermen lever opp til mine forventninger. Bruker XB270HU sammen med Titan X.Med G-sync, flyter grafikken som smør. Man får mer følelse av at man tar del i det som skjer på skjermen. Litt vanskelig å forklare, men flyten får det til å virke mer virkelig. Ingen døde pixler, finnes backlight bleed dersom man jobber for å finne det. Men under bruk til spill og windows, er det ikke til å merke fra min side. Meget fornøyd. Endret 22. mai 2015 av Robbins Lenke til kommentar
Leftie Skrevet 27. mai 2015 Del Skrevet 27. mai 2015 Godt fornøyd med den så langt. Siden dette er min første 144hz skjerm og i tillegg et bra skritt opp fra min 7 år gamle gamle skjerm med bare 1680x1050 oppløsning, så er det vanskelig å si hva som utmerker seg som den største forandringen. Hittil har jeg ihvertfall ingenting å utsette på den. Lenke til kommentar
blinc Skrevet 30. mai 2015 Del Skrevet 30. mai 2015 Fikk inntrykk av at OD på Extreme ga klarere/skarpere bilder i spill. Kan andre konfirmere dette? Lenke til kommentar
Leftie Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 Fikk inntrykk av at OD på Extreme ga klarere/skarpere bilder i spill. Kan andre konfirmere dette? Kan ikke bekrefte det, siden jeg kjører OD på normal. Testen til TFT Central viser at OD på Extreme har ganske bra med overshoot. Lenke til kommentar
blinc Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 Men har du testet det? Var merkbart synes jeg. Føltes også som fps-spill ble mer responsiv. Få ms, så litt overrasket over at forskjellen kunne merkes. Lenke til kommentar
GOMP Skrevet 9. juni 2015 Del Skrevet 9. juni 2015 Anbefaler folk å sette opp skjermen, installere driver og installere ICC profil. Innstillinger og ICC profil finner du her: http://www.tftcentral.co.uk/articles/icc_profiles.htm En ting jeg har merket etter å ha satt opp skjermen etter TFTcentral sine innstillinger er at hvitt er ikke hvitt på hele skjermen. Høyre del av skjermen viser korrekt hvit, mens resten er litt mer gulaktig hvit. Andre som har det samme problemet? Lenke til kommentar
blinc Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 Hva fordel er det å installere Acer driver? Har mulig det samme "problemet", men hos meg er det så lite at jeg må legge godviljen til for å se det. Jeg satte gamma til 2.5 og synes kontrasten ble bedre. Lenke til kommentar
Kartoffel_mannen Skrevet 12. juni 2015 Del Skrevet 12. juni 2015 Hvordan fungerer denne skjermen på Battlefield 4 (eller andre FPS spill) kontra Asus Swift? Det er spesielt 1 ms vs 4 ms responstid som gjør meg litt usikker. Jeg har ikke Swift, men en gammel skjerm som snart trenger å bli byttet ut. Lenke til kommentar
blinc Skrevet 12. juni 2015 Del Skrevet 12. juni 2015 Hvordan fungerer denne skjermen på Battlefield 4 (eller andre FPS spill) kontra Asus Swift? Det er spesielt 1 ms vs 4 ms responstid som gjør meg litt usikker. Jeg har ikke Swift, men en gammel skjerm som snart trenger å bli byttet ut. Fungerer bra. I bytte med noen ms får man skarpere bilde, bedre farger og innsynsvinkel. Betyr derimot ms alt er Swift veien å gå. Dette ut fra egne erfaringer. Lenke til kommentar
baggiebridges Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 Kan Acer XB270HU settes i 3 x Surround med 2 x monitorer med TN paneler? Om ja, hvilkne betingelser må da oppfylles? Fungerer Surround Acer XB270HU og G-sync i 2x / 3 SLi? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 24. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2015 (endret) Funker med 2 og 3-way sli med g-sync og 3x swift surround her Man bør ha 3 like skjermer med nvidia surround, ellers blir det fort problemer. For å si det slik, du gidder ikkje det Endret 24. juni 2015 av Nizzen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå