Kirchhoff Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 Hei, jeg kjørte sysprep fordi jeg trodde det var et helt annet verktøy enn det det var. Ja, det var dumt. Jeg trodde det klargjorde windows installasjonen til å bytte av HK ved å fjerne drivere. Nå feiler den hver gang i oppstarten. Nå kommer den til soloppgang skjermen og så forteller den meg at den feilet og jeg må prøve å starte igjen. Jeg vil legge litt av skylden på GIGABYTE som trodde deres HK hadde realtek nettverkskort når det hadde Atheros nettverkskort (klarte ikke installere driveren). Er det mulig å redde denne installasjonen? System: Windows 7 64 bit fra ca 2009 Athlon II x2 DDR3 Gigabyte HK Takk for hjelp. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 Mulig det kan reddes ved hjelp av noe verktøy via USB eller CD, men om det vil være verdt bryet over å reinstallere tviler jeg på. Hvor mange harddisker er det i pc'en og er det mye du ikke kan miste på disken(e)? Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 3. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2015 Har allerede installert windows på nytt på denne pcen, men ønsker svært gjerne å redde den gamle installasjonen. 1 harddisk. 3 partisjoner (den 3. er der jeg har installert windows på nytt) Som sagt hadde det vært svært kjipt om installasjonen gikk dukken pga snart 6 år med instillinger og programmer forsvinner. Men viktige dokumenter og bilder har blitt automatisk tatt backup av. Men jeg kommer til å kopiere brukermappen til en minnepenn for sikkerhets skyld. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 Hvis jeg husker riktig finnes det reparasjonsverktøy hvis du har riktig CD / boot USB kunne du prøvd det. Hvor bra de er tør jeg ikke si noe om da jeg som regel velger formatering ganske lett ^^ Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 3. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2015 Windows repair klarer ikke å finne noe galt desverre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå