enrique1986 Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 Ser fortiden etter ny mobil og vurderer enten Nexus 6 eller iPhone 6 Plus. Hvem er best på f.eks kamera og batteritid ? Hvem ville du valgt og hvorfor ? Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 Jeg tror faktisk iphonen vinner både på kamera og batteri. Det er begge veldig store telefoner. Jeg fikk i dag prøvd iphone 6 plus ordentlig for første gang og da ble jeg faktisk litt lettet over at jeg valgte vanlig 6er. Så du bør sjekke dette ut før du kjøper. Ellers bør du være rask hvis du vil kjøpe iphone før du må betale enda mer for den. Faktisk ville jeg ikke ventet i det hele tatt for i morgen kan den være 800-1200,-kr dyrere. Lenke til kommentar
rogkas Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 Jeg kjøper dingser som skal spille sammen i en helhetlig infrastruktur, så derfor ville jeg kjøpt iPhone 6. Hvis det ikke spiller noen rolle for deg, så kjøper du den du selv syns er best. Når alt kommer til alt så er de antagelig ganske like gode, selv om de til en viss grad er litt ulike i bruk. Jeg liker iOS mye bedre enn Android, mens andre liker Android best. Hva du liker er helt opp til deg, ingen kan egentlig ta det valget for deg. Lenke til kommentar
enrique1986 Skrevet 6. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2015 Fint om tråden slettes. Lenke til kommentar
Krokan Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Hvorfor det? Poenget med et forum er jo at man kan dra nytte av de erfaringene og anbefalingene folk kommer med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå