Gå til innhold

[Løst] Video på telefonen sier "Unsupported file" filmet med samme tlf :S

Anbefalte innlegg

Jeg filmet litt med telefonen på nyttårsaften og nå som jeg endelig husket at jeg hadde gjort det så skulle jeg spille dem av,

Får beskjed "Unsupported file"

Den er jo filmet med telefonen :S og jeg prøver og spille den av med tlf, har også prøvd og åpne den i VLC på dataen men ingen ting fungerer.

Filmet med en LG G3.

Jeg har også prøvd og laste ned en app (MX player ) som tydligvis skal spille av det meste men det fungerte heller ikke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-169651

Kan du ha avbrutt filmingen på en ukonvensjonell måte? Husker en gang da jeg istedet for å stopp opptaket, kom borti i hjemknappen som avsluttet uten at filen ble lagret riktig.

Lenke til kommentar

Så lenge du ikke har avsluttet kameraet med stopp funksjonen kan fila ha blitt korrupt. F.eks hvis du laster ned en torrent men stopper den før den er ferdig mangler videoen sluttdata og vil ikke spille av

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

ja vet godt hva eBay er, og har handlet mange minnekort oppigjennom tiden der.

Og de feiler ofte ganske raskt, og filer blir korrupt.

Noe som kunne vært tilfellet her.

Det kommer vell helt ann på hvem du kjøper det fra på ebay. Jeg har selv kjøpt minnekort der for lenge siden ( som jeg ikke bruker nå ) som er orginale produkter.

Problemet mitt er at LG G3 har en tendens til og ikke fullføre filene om du ikke trykker stop når du filmer, Jeg har enten trykket på hjem knappen under filming eller trykket på tilbake knappen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...