Gå til innhold

Er det nytt år da ...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Åååå så flott - helt perfekt :D

)

Tusen takk for det Torhild. Bildet er sikkert greit nok, men dessverre ble ikke hele fuglen skarp. Dessuten endte jo grenen der den ikke skal, slik rett i et hjørne. Her var det imidlertid så mye forstyrrende rundt, at plasseringen ble nå slik den ble. Men dette gjør kanskje ikke så mye, for fugleblikket, - det er vakkert :D

Mvh Lisbeth.

Lenke til kommentar

Ja, det blir sikkert like jævli som det forrige enten du er fugl eller folk.

God skarphet i fint lys som henter godt med små detaljer.

Ikke rom for å kutte her så jeg ville lagt til litt til venstre og fått greina rent ut på nedre ramme med litt luft fram til hjørnet. Hvis du vil beholde midtstillingen kan du jo legge til lit til høyre også for da lager greina god spenning i bildet mellom høyre langside og nedre kortside.

Roar

Lenke til kommentar

Ja, det blir sikkert like jævli som det forrige enten du er fugl eller folk.

God skarphet i fint lys som henter godt med små detaljer.

Ikke rom for å kutte her så jeg ville lagt til litt til venstre og fått greina rent ut på nedre ramme med litt luft fram til hjørnet. Hvis du vil beholde midtstillingen kan du jo legge til lit til høyre også for da lager greina god spenning i bildet mellom høyre langside og nedre kortside.

Roar

Tusen takk Roar, for konstruktiv tilbakemelding. Forsøkte nå å følge rådene dine, med å ta ut mer til venstre, slik at greina kunne lenes på nedre ramme, og lot det bli litt rom fram til hjørnet. Spanderte litt mer til høyre også. Har jeg gjort riktig ?

Fuglen sitter i alle fall ledigere nå, selv om han i farta ble gul som en påskekylling. Men nå var det jo ikke fargen som var fokus.

Tusen takk for hjelpen :D

Mvh Lisbeth.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...