H?rselsvern Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 Hei. Printeren min gikk tom for sort blekk og hadde litt hastverk med å få printet ut noe så jeg stakk ned å kjøpte en patron (OEM) kun med sort farge, siden jeg skulle ha det i sort hvitt og jeg fikk kun notification på at jeg manglet sort. Men når jeg skal printe ut ser jeg at jeg også mangler de andre fargene og nå får jeg melding om at jeg mangler disse også, etter at jeg har byttet den sorte. Men når jeg skal printe ut i sort/hvit kommer det bare hvit papir ut, noen som har en løsning på dette? går det ikke an og printe i sort/hvit hvis man mangler farger man ikke skal bruke? Printer: Epson XP-750 Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 Kan du sette utskriften til sort/hvitt under egenskapene for utskrift før du skriver ut? Hva som er mulig kommer an på printeren. De billigste vil som oftest ikke gjøre noe som helst om du mangler én farge. Noen vil ikke en gang scanne hvis du mangler blekk. Med min printer kan jeg skrive ut selv etter jeg har gått tom men vil selvsagt få dårlige utskrifter. Jeg er da også garantert å kunne bruke opp alt blekket. Lenke til kommentar
H?rselsvern Skrevet 4. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2015 Jeg har prøvd å sette instillingene til sort/hvit, men det fungerer fortsatt ikke :/ det er ikke en av de billigste printerne tror jeg, mener den kostet 16-1700 i fjor.. uten at jeg vet hva en normal printer koster. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå