FB.0972046108 Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 Skater Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 Knalltøft og kreativt:-) Flott komp som du topper med fargen. Lenke til kommentar
FB.0972046108 Skrevet 3. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2015 Knalltøft og kreativt:-) Flott komp som du topper med fargen. Takk Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 Så var det altså ikke regn- eller krigsdans likevel da. Herlig lys og farger rundt silhuetten. Kunne tenke meg å kutte minst halvparten av bekmørtna i bånn da den trekker mye oppmerksomhet for her er det det som skjer oppe som er interessant. Kanskje kunne du kutta på undersiden av greinene oppe også for et panoramaformat ville ikke skjemme dette bildet. En mørk liten flekk Ca, 6-7 cm til høyre for modellen ville jeg klona vekk. Mine forslag er kun "take it or leave" it om du ikke synes det er verdt å prøve dem ut. Roar Lenke til kommentar
FB.0972046108 Skrevet 4. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2015 Så var det altså ikke regn- eller krigsdans likevel da. Herlig lys og farger rundt silhuetten. Kunne tenke meg å kutte minst halvparten av bekmørtna i bånn da den trekker mye oppmerksomhet for her er det det som skjer oppe som er interessant. Kanskje kunne du kutta på undersiden av greinene oppe også for et panoramaformat ville ikke skjemme dette bildet. En mørk liten flekk Ca, 6-7 cm til høyre for modellen ville jeg klona vekk. Mine forslag er kun "take it or leave" it om du ikke synes det er verdt å prøve dem ut. Roar Det skal jeg prøve. takk for tipset Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg