Superfruit Skrevet 4. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2015 Er det farlig at disse Googleappene oppdateres automatisk eller bare bra? Lenke til kommentar
kollolll Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 Det er ikke "farlig". Det bruker mobildata. Lenke til kommentar
Superfruit Skrevet 5. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2015 men hvorfor står det at de er i ''bruk'' når jeg har klikket meg ut av dem? må jeg LOGGE UT manuelt? De kjører i bakgrunnen Du må holde inne "hjem"-knappen. Da kommer en liste over alle apper som kjører opp. Da kan du stoppe de. ''Hjem''-knappen? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 men hvorfor står det at de er i ''bruk'' når jeg har klikket meg ut av dem? må jeg LOGGE UT manuelt? De kjører i bakgrunnen Du må holde inne "hjem"-knappen. Da kommer en liste over alle apper som kjører opp. Da kan du stoppe de. ''Hjem''-knappen? vet ikke hvilken tlf du har, men det er knappen i midten her: hold den inne 2-3 sekunder så kommer det opp en liste med apper som kjører Lenke til kommentar
Superfruit Skrevet 5. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2015 Men hvis jeg logger ut av apper, f.eks. Tinder hvor hele konseptet er å være tilgjengelig på GPS; da kan jo ingen få søkt meg opp? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Om du slår av mobildata og wifi, så vil ikke noen apper har tilgang til internett og derfor ikke fungere. Tror du skal sette deg ned med en du kjenner som har en smartelefon og få vedkommende til å gå gjennom hvordan en slik sak fungerer. 1 Lenke til kommentar
Brattus Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Vil anbefale deg å kjøpe denne bokenhttp://www.elkjop.no/product/mobil-og-gps/annet-mobiltilbehor/ANDROIDBOOKNO/android-boka Finnes også en Samsung bok som tar for seg funksjoner som Samsung har i sine mobiler http://www.elkjop.no/product/mobil-og-gps/annet-mobiltilbehor/GALAXYBOOKNO/samsung-galaxy-boka 1 Lenke til kommentar
Superfruit Skrevet 9. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2015 Hvordan får jeg slettet lagrede utkast fra meldinger og samtaler? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå