genser Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 vet at mye av dette har blitt nevnt før, men har ikke sett no løsning på GPRS enda, men jeg ringte kundeservice og fikk fiksa det nå ihvertfall.. for MMS: http://www.netcom.no/content/modules/guide...Id=449&Back=YES gjør som den urlen sier.. for GPRS: velg å få tilsendt 3650's automatiske oppsett fra https://secure.mouse2mobile.com/clients/net...wap/default.asp ... så må man inn på tjenester og endre litt: Dette måtte jeg endre på: Velg standardtilgangspunkt NetCom Gprs WAP, trykk Valg og Endre eller Rediger. Så får du valg om Tilkoblingsnavn og sånt. Gå til Databærer, trykk Valg og Avanserte innst.. Der måtte jeg fylle inn to felter som sto tomme hos meg.Primær og sekunder navnserver skal være 0.0.0.0. Proxy-adrs er 010.254.252.010 .. Proxy port er 8080.. trykk Tilbake to ganger, trykk på NetCom og Velg den... Her måtte jeg endre Bekreft DTMF til Alltid. det var det... kan hende det finnes enklere løsninger, men dette var ihvertfall det som jeg måtte gjøre for å fikse det Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Hm, dette funket dårlig for meg... Det ser ut som den starter oppkobling, men ikke klarer å sende MMSen. Btw, finnes det liknende oppsett for Telenor? (skal snart bytte operatør) Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Hm, dette funket dårlig for meg... Det ser ut som den starter oppkobling, men ikke klarer å sende MMSen. Btw, finnes det liknende oppsett for Telenor? (skal snart bytte operatør) ja: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=164389 Lenke til kommentar
Brimstone Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 arehei: Jeg har fulgt veiledningen din for konfigurering av GPRS, men får alikevel ikke WAP til å fungere, får ikke tilkoblet... Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
levlex Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Hmmm.... Hvor kommer 'bekreft DTMF' inn? Fant ikke det....... Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Det finner du på Tjenester ikonet. Gå inn på innstillinger når du har gått inn på Tjenester ikonet. Og der kan du velge Standard tilgangspunkt og nedover ser du Bekreft DTMF. Og GPRS funker ikke for meg heller. :grine: Noen som har fått til å laste ned Themes som er lagret som bokmerke?? Lenke til kommentar
levlex Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Ok. Da var det gjort, men får ikke opera til å funke..... Hmmm..... Rart igrunn. E-mail, WAP og MMS funker jo feilfritt!!! Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Gjorde som arehei gjorde, men wap virker fortsatt ikke. Lenke til kommentar
Morten HS Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 får ikke Wap til å funke... Finner ikke server står det.. skjønner ikke hva jeg skal gjøre.. Lenke til kommentar
Morten HS Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 er det virkelig så treigt å gå inn på WAp?? Lenke til kommentar
Samot Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Sikker på at proxy-adressen ikke skal være 010.254.254.010? I følge Qtek-opsettet er dette riktig adresse http://www.netcom.no/content/modules/guide...Id=449&Back=YES Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Tusen takk Samot! Nå er problemet løst! Nå fikk jeg også lasta ned en theme. Climber theme er den fineste så langt Lenke til kommentar
levlex Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Ok. Da var Opera på plass også. Må si ting ser litt snålt ut på telefonen, men satan for en teknobombe..... Lenke til kommentar
Brimstone Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Må si takk jeg også Samot!!! Endelig! Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Nå har ihvertfall NetCom lagt ut automatisk oppsett for 6600... Men MMS oppsettsending genererer bare feil hos meg: Microsoft VBScript runtime error '800a01f4' Variable is undefined: 'stringLength' D:\INETPUB\WWWROOT\SECUREMOUSE2MOBILE\CLIENTS\NETCOM\COM\MMS\../../../../../m2mClasses/db/m2mMms.asp, line 570 :grine: Lenke til kommentar
genser Skrevet 4. november 2003 Forfatter Del Skrevet 4. november 2003 Noen som har fått til å laste ned Themes som er lagret som bokmerke?? Ja.. jeg lasta ned Climber theme fra bokmerket... noen som vet om noen sider (wap eller vanlig) med themes til 6600? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 vet at mye av dette har blitt nevnt før, men har ikke sett no løsning på GPRS enda, men jeg ringte kundeservice og fikk fiksa det nå ihvertfall.. for MMS: http://www.netcom.no/content/modules/guide...Id=449&Back=YES gjør som den urlen sier.. for GPRS: velg å få tilsendt 3650's automatiske oppsett fra https://secure.mouse2mobile.com/clients/net...wap/default.asp ... så må man inn på tjenester og endre litt: Dette måtte jeg endre på: Velg standardtilgangspunkt NetCom Gprs WAP, trykk Valg og Endre eller Rediger. Så får du valg om Tilkoblingsnavn og sånt. Gå til Databærer, trykk Valg og Avanserte innst.. Der måtte jeg fylle inn to felter som sto tomme hos meg.Primær og sekunder navnserver skal være 0.0.0.0. Proxy-adrs er 010.254.252.010 .. Proxy port er 8080.. trykk Tilbake to ganger, trykk på NetCom og Velg den... Her måtte jeg endre Bekreft DTMF til Alltid. det var det... kan hende det finnes enklere løsninger, men dette var ihvertfall det som jeg måtte gjøre for å fikse det skal jeg velge 3650, og deretter GPRS wap og deretter skrive inn mob nummeret? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 så når jeg er "ferdig" så skal jeg ha 2 tilgangspunkter; netcom GPRS WAP OG netcom MMS? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 hmm... klarer ikke å få opp OPERA... Lenke til kommentar
genser Skrevet 9. november 2003 Forfatter Del Skrevet 9. november 2003 så når jeg er "ferdig" så skal jeg ha 2 tilgangspunkter; netcom GPRS WAP OG netcom MMS? Ja. På Tjenester -- Innstillinger skal standard tilgangspunkt være Netcom GPRS og på Meldinger -- Instillinger -- Multimediemeldinger skal Tilgangspunkt i bruk være Netcom MMS. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå