ksvens1 Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 Jeg har skuffen full av mobiler, før solgte jeg endel på qxl. Me. Ser nå at det er veldig få mobiler der i forhold til før. Har folk byttet plass for salg eller selger ingen gamle mobiler lenger? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 Du har nok større sjanse for å bli kvitt de på finn ville jeg tro. Det er jo også litt avhengig av hvor gamle de er, du får jo tross alt rene telefoner fra 100kr og oppover. Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651 Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 QXL er nesten dødt. Det er vel Finn.no nå som gjelder. Det er jo blitt gratis også. Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 3. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2015 Har litt forskjellig. Tenkte det er bedre å selge enn at de ligger hjemme. Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651 Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 List opp noe av det du har da vel. Jeg kjøper mye brukte mobiler!! Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 Kan nevne at Tek.no-nettverket har også en egen markedsplass for ting og tang.http://www.tek.no/bruktmarked Men tror nok også at det er Finn.no som har mest trafikk på brukt salg/kjøp om dagen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Jeg kan anbefale Finn. Det jeg legger ut på morgenen er stort sett solgt før lunch. Ikke legg prisen for lavt til å begynne med, juster heller ned prisen etterhvert hvis du ikke finner en kjøper. Men pass deg for alle som vil prute eller stiller krav til deg. Ignorer dem først som sist. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå